بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

مهدی تارتار:  روی بازی فردا تمرکز خواهیم کرد/ ذوب آهن نیاز به 5 بازیکن خوب دارد

سرمربی ذوب آهن می‌گوید که تیمش تلاش خواهد کرد در دو بازی آینده بیشترین میزان امتیاز را جمع کند.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر بیان کرد: به امیر قلعه‌نویی و تیم‌شان به به شهر ما آمدند خوشامد می‌گویم. امیدوارم میزبان خوبی برای آنها باشیم. آقای قلعه‌نویی برای ذوب آهن خیلی زحمت کشیده و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم؛ البته به غیر از بازی فردا. 


تارتار در خصوص بازی فردا عنوان کرد: با تیم سوم جدول بازی داریم؛ البته در زمین فوتبال چون رای انضباطی در حال حاضر این تیم را پایین تر آورده ولی در زمین فوتبال تیم سوم جدول هستند و تیم قابل احترامی هستند و این کار را برای ما سخت می‌کند. بازی فردا می‌تواند بازی سختی برای ما باشد ولی با توجه به اینکه میزبان هستیم و بازی گذشته را علیرغم شایستگی هایی که داشتیم واگذار کردیم، باید بازی فردا را با موفقیت پشت سر بگذاریم.


او ادامه داد: آخرین بازی نیم فصل اول است و به غیر از بازی با صنعت نفت آبادان که بازی برگشت محسوب می‌شود؛ دوست داریم نیم فصل اول را یک امتیاز خوب و جایگاه مناسب به پایان برسانیم. بچه ها را برای بازی فردا توجیه کردیم و در مدت زمان کمی هم که داشتیم سعی کردیم روی نقاط ضعف و قوت تیم گل گهر کار کنیم. امیدوارم تمرکز بالایی برای بازی فردا داشته باشیم که بتوانیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.


سرمربی ذوب آهن در خصوص مصدوم و محروم های این تیم برای بازی با گل گهر گفت: محمد قریشی محروم است ولی خدا را مصدومی نداریم.


تارتار در توضیح برنامه هایش برای ایجاد ثبات در ذوب آهن در نیم فصل دوم گفت: فعلا تمام تمرکز ما روی دو سه بازی آینده است. هم جام حذفی و هم بازی لیگ را داریم ولی بعد از آن باید روی نقل و انتقالات تمرکز کنیم. قطعا نیاز داریم چهار پنج بازیکن با کیفیت به این نفرات خوبی که داریم اضافه کنیم. باید تغییراتی ایجاد کنیم تا دچار این مشکلات نشویم. برای این همه تغییرات طبیعی بود که در نیم فصل اول فراز و نشیب داشته باشیم ولی باز هم خدا را شکر خیلی شرایط بدی نداریم و اگر بتوانیم در دو بازی آینده را در لیگ امتیازات لازم را جمع کنیم می‌توانیم با فراغ بال به نیم فصل برویم.


او در پایان با اشاره به نامساعد بودن شرایط زمین عنوان کرد: انشاالله که بازی خوبی را شاهد باشیم. قطعا با وجود کادرفنی مجرب گل گهر و تیم خوب‌شان و انشاالله کیفیت زمین هم به ما اجازه بدهد چون مقداری زمین‌مان شرایط مساعدی ندارد اما بتوانیم یک بازی زیبا انجام بدهیم که توام با موفقیت باشید.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.