بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

حسینی: برای یک بازی سخت آماده‌ایم

سرمربی تیم پیکان تهران درمورد وضعیت این تیم پیش از مصاف با مس رفسنجان صحبت کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، مجتبی حسینی پیش از دیدار پیکان مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: همه تیم‌ها هفته های پرفشاری را پشت سر می‌گذارند و فشردگی بازی‌ها فکر می‌کنم این چند وقت یک مقدار تیم‌ها را اذیت کرده است و ما به آخرین بازی نیم فصل اول‌مان رسیدیم، هر دو تیم تمام توانشان را می‌گذارند که در این بازی که آخرین بازی نیم فصل است با موفقیت از زمین خارج شوند و تیم ما سعی کرده بعد از بازی ریکاوری داشته باشد و خودمان را برای یک بازی خیلی مهم و سخت آماده کنیم. حالا فردا باید ببینیم که چه اتفاق می‌افتد.


سرمربی تیم پیکان درمورد سفر طولانی به رفسنجان و برگزاری بازی در سرچشمه گفت: فکر می‌کنم بی تاثیر نباشد با توجه به اینکه ما بازی‌های فشرده‌ای داشتیم و بازیکنان زیر فشار زیاد بوده‌اند و این مسافت طولانی که قرار باشد یک پرواز داشته باشیم و سپس زمینی به رفسنجان برویم و فردا هم یک مسافتی را برویم که آنجا هم ارتفاع زیادی دارد فکر می‌کنم بی تاثیر نباشد اما با توجه به جنگندگی و جوانی بازیکنان ما از پس این قضیه بر می‌آییم. 


حسینی درمورد آشنایی با جو فوتبال کرمان گفت: بله، استان کرمان در بحث تیمداری و تیم‌های باامکانات خوب است و تیم مس رفسنجان، مس کرمان و گل گهر سیرجان تیم‌هایی هستند که در فوتبال ما جزو تیم‌های متمول حساب می‌شوند. خیلی خوشحالم به استان پهناور کرمان برگشتم و فکر می‌کنم این باشگاه‌ها جزو باشگاه‌هایی هستند که می‌توانند به فوتبال ما کمک کنند. امیدوارم فردا یک بازی با کیفیت انجام بدهیم و حالا ببینیم که روز بازی چه اتفاقاتی می‌افتد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.