بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

سرمربی آلومینیوم در مورد تقابل با سپاهان صحبت کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: فردا با تیمی بازی داریم که از لحاظ کیفیت فوتبالی یکی از خوب‌های ایران است و باشگاهی حرفه‌ای است. ما تمام بازی‌هایشان را آنالیز کردیم و امیدوارم بازی خیلی خوبی باشد. هر دو تیم سعی می‌کنند فوتبال بازی کنند و ان‌شاءالله که در بتوانیم برنده بازی باشیم و با یک روحیه خوب مقابل سپاهان قرار بگیریم. ما تا اینجا با داشته‌هایمان توانستیم خوب کار کنیم اما اگر زود تر می‌آمدیم، می‌توانستیم بازیکنان خودمان را حفظ کنیم. با این حال از بازیکنانم راضی هستم چون با کیفیت بودیم.


او ادامه داد: ما از لحاظ زمین تمرین به مشکل خوردیم و بازی‌ها فشرده شد که این باعث شد از هفته هشتم عملکردمان ضعیف تر شود. ما از لحاظ ریکاوری یکی از بهترین تیم‌ها بودیم و سعی کردیم مصدوم ندهیم اما همان یک مصدوم هم بسیار تاثیر دارد. مساله دیگر این است که در پنج هفته گذشته از داوری ضربه خوردیم و این برای ما آزار دهنده است. این از لحاظ روحی روی بازیکنان تاثیرگذار است. ما دو بار هم نامه زدیم و اعتراض کردیم و امیدوارم داوری اشتباهات کمتری داشته باشد. امیدوارم دیگر ضربه نخوریم و داوری خوبی را ببینیم. باشگاه و مدیریت هم از این مساله بسیار ناراحت است. بدون اشتباهات داوری صدرجدول بودیم و امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.


سرمربی آلومینیوم اراک با بیان این‌که همه این مسائل باعث شد در جایگاه اول یا دوم نباشیم، گفت: با این وجود جایگاهمان خوب است و در رده چهارم قرار داریم. ما تا امروز به کسی نگفته بودیم که باشگاه به کمیته داوران نامه زده است و مثل بعضی مربی‌ها نیستیم که درباره داوری‌ها داد و بیداد کنیم. ان‌شاءالله که اتفاقی نیفتد و به نامه سوم کشیده نشود. بعد از بازی با پدیده مفصل درباره برنامه‌ و هدف باشگاه صحبت می‌کنیم تا هم مردم و هم هواداران مطلع شوند.


او درباره غایبان تیمش بیان کرد: ما دو بازیکن مصدوم داریم. علیرضا نقی زاده و محمود قائد رحمتی را به این دلیل در اختیار نداریم اما بقیه را در اختیار داریم.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.