بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

فاجعه در جام ملت‌های آفریقا؛ اشتباه فاحش داور بازی مالی و تونس جنجال ساز شد (ویدیو)

داور بازی مالی و تونس به اشتباه ۵ دقیقه زودتر سوت پایان بازی را به صدا در آورد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، جام ملت‌های آفریقا چند روزی است آغاز شده و هر روز شاهد رقم خوردن حواشی عجیب و غیرمنتظره در این مسابقات هستیم. امروز تیم ملی مالی با تکیه بر پنالتی دقیقه ۴۸ خود با یک گل از سد تونس گذشت، اما تصمیمات داوری در این دیدار بسیار عجیب و غیرقابل باور بود.


 در بازی مالی ‌و تونس داور ابتدا در دقیقه ۸۵ سوت پایان بازی را به صدا درمی آورد و پس از تذکر کادر داوری و اعتراض کادرفنی و بازیکنان تونس مجدد بازی از سر گرفته می شود اما این پایان کار نبود و داور بعد از چند دقیقه بازی را در دقیقه ٨٩ در میان تعجب و اعتراض همگان به پایان رساند.


نکته جالب اینکه بعد از گذشت ۲۵ دقیقه، قرار شد دو تیم برای انجام این چند دقیقه تلف شده به زمین بازگردند و البته قضاوت بازی به عهده داور چهارم باشد. اما بازیکنان تونس به نشانه اعتراض حاضر به حضور مجدد در زمین نشدند.


این بازی در نهایت با نتیجه ١ بر ٠ به سود مالی به پایان رسید. تک گل مالی در این دیدار را ابراهیم کانه ستاره باشگاه ساپسربورگ نروژ به ثمر رساند. این در حالی است که مالی از دقیقه ۸۷ در پی اخراج ال بلال توره ۱۰ نفره شد.


به گفته برخی رسانه‌ها، تونس رسما درخواست برای بازی مجدد را به کاف ارائه داده‌است.


 


پایان خبر

حجم ویدئو: 6.31M
|
زمان ویدئو: 00:01:12

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.