بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

5 مزیت اصلی طراحی موشن گرافیک برای برندسازی


چرا امروزه نام موشن گرافیک در تجارت ها و بیزینس ها پررنگ شده اند؟ اگر در شرکتی کار می کنید یا خودتان می خواهید بیزینس جدیدی راه بندازید نامش به گوشتان رسیده است و به فکر سفارش طراحی موشن گرافیک افتادید. اما ممکن است بخواهید بدانید دقیقا موشن گرافیک چه فوایدی برای برند سازی بیزینس شما دارد.


و بنابراین، سوالات از اینجا شروع  می شود: چگونه موشن گرافیک می تواند بر استراتژی بازاریابی محتوای شما تأثیر بگذارد؟ چگونه بین ویدئو یا موشن گرافیکی که با مخاطبان شما درگیر است و به اهدافتان دست می‌یابد، انتخاب می‌کنید؟


یک استراتژی محتوای کامل شامل ترکیبی از محتوا، اینفوگرافیک ها، کتاب های الکترونیکی و موارد دیگر است. اما نمی توان انکار کرد که مردم امروزی  بیشتر به ویدیو علاقه مند هستند.


در اینجا چند واقعیت جالب برای شما وجود دارد!


به گفته سیسکو، یک شرکت فناوری مخابراتی چندملیتی، تا سال 2022، 82 درصد از کل ترافیک اینترنت شامل بازدیدهای ویدئویی خواهد شد.


پلتفرم‌های رسانه‌ای بیشتر از ویدیو پشتیبانی می‌کنند و مردم ترجیح می‌دهند  (مطالعات نشان می دهد که 40٪ از مصرف کنندگان گفتند که ترجیح می دهند یک ویدیوی برند را به جای خواندن اطلاعات مشابه تماشا کنند.)


یک طراحی موشن گرافیک خوب ترکیبی از دو چیز را ارائه می دهد. چه کاری برای بیننده انجام می دهند و چگونه به شما کمک می کنند تا داستان برند خود را بگویید. بنابراین در اینجا 5 مزیت اصلی گنجاندن طراحی موشن گرافیک در تلاش های بازاریابی محتوای شما وجود دارد:


1-ساده سازی انتقال و درک پیام از طریق تصویر یا ویدیو


آیا شما گاهی یا شاید بیشتر اوقات این جمله را نمی شنوید که «اگر آن را ببینم بهتر می فهممش»؟ این به این دلیل است که ارتباطات بصری روشی را که مغز شما اطلاعات را پردازش می کند، هدف قرار می دهد. “در واقع، پردازش بصری تقریباً فوری است.”


 


بنابراین، عنصر داستان سرایی بصری در طراحی موشن گرافیک به تجزیه اطلاعات پیچیده کمک می کند و ارسال آسان و واضح پیام را آسان تر می کند.


2- موشن گرافیک یک تجربه منفعل است


ویدئوها و موشن گرافیک ها اساسا، چیز زیادی از بیننده نمی خواهند. آنها مجبور نیستند هنگام تماشای یک ویدیو بخوانند، داده ها را کاوش کنند یا انرژی ذهنی زیادی به کار گیرند. به یاد داشته باشید که اکثر مصرف کنندگان ترجیح می دهند که اطلاعات را تماشا کنند.


3- طراحی موشن گرافیک از نظر احساسی مجذوب کننده است.


به طور کلی، شما می توانید بفهمید که آیا یک نفر داستان سرای خوبی است یا خیر، با چه احساسی در شما پس از گفتن داستان، شکل می گیرد، درست است؟ موشن گرافیک ابزاری را در اختیار شما قرار می دهد که به شما کمک می کند تا داستان خود را به شیوه ای فراتر از جلب توجه ارتباط برقرار کنید. زیرا بر احساسات شما نیز تأثیر می گذارد. این در واقع یک پاسخ بیولوژیکی است. (به همین دلیل است که ما ترس فیزیکی را در یک فیلم ترسناک یا شادی در لحظه تجربه می کنیم).


تلاش جمعی از موسیقی ، صداگذاری قدرتمند، و تصاویری خیره کننده به ساخت یک داستان تاثیرگذار کمک می کند. و به همین دلیل است که موشن گرافیک به شما کنترل بیشتری بر نحوه روایت داستان نسبت به هر فرمت ویدیویی دیگر می دهد. در اینجا یک قانون کلی وجود دارد که می توانید آن را انجام دهید. نیازی به تکیه بر هیچ چیز دیگری مانند بازیگران، آب و هوا و غیره نیست.


4-موشن گرافیک را می توان تغییر کاربری داد


یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد قطعات محتوایی مانند طراحی موشن گرافیک انعطاف پذیری و سازگاری آنهاست. برای مثال می‌توانید از یک موضوع همیشه سبز یا ویدیوی توضیحی به روش‌های مختلف و در پلتفرم‌های مختلف استفاده کنید، زیرا به افزایش چرخه عمر کمپین کمک می‌کند.


شما ممکن است یک ویدیو را به قطعات کوچکتری از محتوای متناسب با گروه های خاص تقسیم کنید، یا حتی آن را در یک ارائه یا یک کتاب الکترونیکی قرار دهید.


با انواع پلتفرم‌های اجتماعی و رسانه‌ای که از فرمت ویدئو پشتیبانی می‌کنند، می‌توانید قطعه‌ای از یک قطعه ارتباطی با طراحی خوب داشته باشید که می‌تواند سال‌ها در خدمت شما باشد.


5-در زمان کم، بیشترین تاثیرگذاری در طراحی موشن گرافیک !


یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد قطعات محتوایی مانند موشن گرافیک انعطاف پذیری و سازگاری آنهاست. برای مثال می‌توانید از یک موضوع همیشه سبز یا ویدیوی توضیحی به روش‌های مختلف و در پلتفرم‌های مختلف استفاده کنید، زیرا به افزایش چرخه عمر کمپین کمک می‌کند.


اکثر موشن گرافیک ها 30 ثانیه تا 3 دقیقه هستند، که در زمانی که نیاز دارید در اسرع وقت تأثیر بگذارید، بسیار مفید است. مطالعات نشان داده‌اند که حتی تماشای کمتر از 10 ثانیه یک ویدیو می‌تواند به افزایش آگاهی از برند و ایجاد قصد خرید کمک کند.ماهیت بصری ذاتی آن‌ها همچنین اگر در محیطی هستید که نمی‌توانید به صدا تکیه کنید (به عنوان مثال، یک نمایشگاه شلوغ) موشن گرافیک را مفید می‌کند.»


هنگامی که در مورد طراحی موشن گرافیک و انواع دیگر انیمیشن ها و قطعات محتوای ویدیویی صحبت می شود، انتخاب قالب مناسب برای پیامی که می خواهید ارسال کنید می تواند کمی دشوار باشد.


اما نگران نباشید!!


مهم نیست که از کدام نوع موشن گرافیک استفاده می کنید، در مسیر خود به سمت محتوای جذاب تر برای مخاطبان خود هستید. ما درآرژانس رویانو در کنار شما هستیم تا مسیر را برای تولید محتوای جذاب تر برای مخاطبان خود میسرسازیم. پس برای مشاوره رایگان طراحی موشن گرافیک، در این زمینه می توانید با شماره 09023312086 یا  03132207066 تماس بگیرید.


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.