بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

سهمیه سوخت جبرانی وسایل نقلیه عمومی همراه با سهمیه بهمن واریز می‌شود

مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: کارگروه مدیریت مصرف سوخت، نحوه و زمان واریز سهمیه‌های جبرانی باقیمانده وسایل حمل و نقل عمومی را تصویب کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، مسعود رضایی در این باره افزود: بعد از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت در آبان‌ماه امسال، سهمیه جبرانی در نظر گرفته شده برای خودروها و موتورسیکلت‌های شخصی، به ترتیب ۱۰ و ۵ لیتر بود که همراه با سهمیه آذر در کارت سوخت دارندگان این دسته از وسایل نقلیه شارژ شد؛ اما درباره وسایل نقلیه عمومی، مصوبه‌ای به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ابلاغ نشده بود و به همین علت، این شرکت نیز تا نهایی شدن سهمیه جبرانی وسایل نقلیه عمومی، به‌صورت علی‌الحساب برای انواع این وسایل، ۱۰ لیتر سهمیه جبرانی همراه با سهمیه آذرماه واریز کرده بود.


مقدار این سهمیه در وسایل نقلیه عمومی مختلف، بین ۲۰ و ۴۰ لیتر، در نظر گرفته شده بود. واریز سهمیه جبرانی باقیمانده این دسته از وسایل نقلیه، به‌منظور مشخص کردن نحوه و زمان واریز این سهمیه، نیازمند مصوبه کارگروه مدیریت مصرف سوخت بود که این کارگروه نیز، هفته گذشته تشکیل شد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.