بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

تساوی تاریخی با الجزایر: «کامارا» قهرمان ملی سیرالئون!

محمد کامارا دروازه بان سیرالئون به دلیل عملکرد بی نظیر خود برابر الجزایر مورد ستایش قرار گرفت و آن‌ها توانستند پس از چندین سیو عالی از سمت این بازیکن، کسب امتیاز به یاد ماندنی‌ای را جشن بگیرند.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، الجزایر، مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آفریقا، با تساوی بدون گل مقابل سیرالئون به پایان اولین بازی رسید و محمد کامارا، دروازه‌بان این تیم، تیتریک اخبار شد. نمایش او بین حملات حریف باعث شد که تیمش امتیاز فوق العاده ای کسب کند و کلین شیت کند، و در کمال تعجب این دروازه بان نتیجه تساوی را طوری جشن گرفت که گویی یک پیروزی  برابر الجزایر را تجربه کرده است.


این بازیکن 22 ساله بعداً به دلیل نمایش شجاعانه ای که باعث شد او یکی از شانس‌های کسب عنوان قهرمانی را ناامید کرد، به عنوان بهترین بازیکن زمین در پایان تساوی غافلگیرکننده انتخاب شد.


IMG_20220112_181914_764


سیرالئون اولین جام ملت‌های خود را از سال 1996 و تنها سومین دوره خود را در این مسابقات بازی می‌کند، در حالی که الجزایر به عنوان یک تیم مطرح از سال 2018 شکست ناپذیر است!


آنها فرصت های زیادی را برای پیروزی ایجاد کردند، با این حال، یاسین براهیمی دو بار مستقیم به سمت کامارا شلیک کرد و سوفیان بندبکا به نحوی نتوانست موقعیت عالی خود را به گل تبدیل کند.


حتی ریاض محرز هم بدون گل باقی ماند. در آخرین لحظات از بازی، بغداد بونجاح در زمان تلف شده با سر ضعیفی در کامارا تکان داد و اعضای تیم سیرالئون پس از سوت پایان بازی برای شروع مهمانی وارد زمین شدند.


این دروازه بان عصر امروز در شبکه های اجتماعی مورد استقبال قرار گرفت و کاربران زیادی به نمایش‌های درخشان او اشاره کردند. در یکی از حساب‌های کاربری آمده است: «توئیت قدردانی از محمد کامارا، دروازه‌بان سیرالئون، که در خانه با نام فابیانکسی شناخته می‌شود!»


مقابل بنرهما، محرز، بونجاح، بلعیلی، براهیمی و غیره روبرو شد و به عنوان بهترین بازیکن در زمین بازی به رختکن رفت. کامارا برای تیم محلی East End Lions بازی می کند. یکی دیگر از این افراد نوشته است: «محمد کامارا دروازه بان سیرالئون هفت سیو داشت و امروز چهار بار از دروازه خود خارج شد و توپ را جارو کرد.» او الجزایر را بیرون و داخل محوطه اش بیرون کرد. نمایش شجاع از فرمانده 22 ساله؛ کلین شیت مقابل مدافعان قهرمانی جام ملت‌های آفریقا.


IMG_20220112_181913_221


 محمد کامارا. سومی اضافه کرد چه عملکردی. دروازه بان برای سیرالئون مقابل الجزایر واقعا غیرقابل باور بود. پست چهارم، “محمد کامارا در دروازه سیرالئون شخصیتی مطمئن بود.”


 و نفر بعدی نوشت: از دقیقه 56 تا پایان بازی محمد کامارا مقابل الجزایر بود؛ یک دروازه بان استثنایی.


سیرالئون یکی از فقیر ترین کشورهای دنیا به حساب می‌آید و از سال 1996 در جام ملت‌های آفریقا بازی نکرده بود. 


این تیم به دلیل اینکه پول کافی برای پرواز به کامرون را نداشت بیش از 2000 کیلومتر را با کشتی برای حضور در مسابقات سفر کردند. کامارا اکنون یک قهرمان ملی است؛ او در مسابقات پیش روی دور گروهی باید برابر گینه استوایی و ساحل عاج هم چنین نمایشی را تکرار کند تا به همراه تیمش شانسی برای صعود به دور بعدی داشته باشد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.