بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

مربی نفت مسجد سلیمان: از کمالوند انتظار معجزه دارند / روز سختی را برای استقلال رقم می‌زنیم

مربی تیم نفت مسجد سلیمان درمورد آخرین شرایط این تیم پیش از دیدار برابر استقلال تهران صحبت کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، امیر محبی در نشست خبری بازی با استقلال تهران گفت: قبل از اینکه درباره مسائل فنی صحبت کنم می‌خواستم در غیاب آقای کمالوند موضوعاتی را مطرح کنم که شاید راهکاری باشد که بدانید در اینجا چه اتفاقاتی افتاده و چه کارهایی باید انجام بدهید. در روز اولی که ایشان به تیم نفت آمدند صحبت‌هایی که مسئولان با ایشان انجام دادند همه می‌دانند از فصل گذشته یک یا دو بازیکن در این تیم باقی مانده بوده و با تمام مشکلاتی که ما داشتیم شروع به کار کردیم. بیست روز قبل از شروع مسابقات تیم را تحویل گرفتند. ما اینجا خیلی مشکلات داشتیم. مسئولان تا جایی که می‌توانستند زحمت کشیدند، کم و کاستی به تیم ما خیلی ضربه زده است. برای جذب بازیکن دیر شروع کردیم و همه اینها دست به دست هم داد و برای موفقیت همه چیز در کنار هم لازم است. ما تمام این کمبودها را در ابتدای فصل احساس کردیم. می دانستم که روزهای سختی در پیش داریم ولی می‌دانستیم که روز به روز این شرایط تاکتیکی تیم را مهیا کنیم و هفته به هفته بهتر شویم. 


او ادامه داد: متاسفانه ناداوری ها و اتفاقاتی که در طول بازی‌ها افتاد و مصدومیت‌های بازیکنان ما را اذیت کرد و نتوانستیم هیچ کار تاکتیکی انجام بدهیم ولی شانس هم یار ما نبود و اگر داوری‌ها و اتفاقات به نفع ما بود جایگاهمان بهتر بود. یادمان نرود تراکتور چند ماه پیش نماینده ایران در آسیا بوده اما ما اکنون یک امتیاز با آنها فاصله داریم. پنج شش تیم بالای ما وضعیت خیلی بهتری ندارند و امیدوار بودیم. 


محبی درمورد مشکلان تیم نفت اضافه کرد: از روز اول با آقای کمالوند صحبت کردند که در لیگ بماند اما الان انتظار معجزه دارند. به هر حال ما گفتیم شرایط طوری بود که همه اتفاقات را پیش بینی می‌کردیم و در انتظار این بودیم که تیم با تقویت در نیم فصل دوم بهتر شود الان هم هیچ ناامید نیستیم ولی هر طوری با آقای کمالوند صحبت کردیم و یکسری آدم‌ها می‌آیند اذیت می‌کنند، این را باید بگویم الان حدود نه ماه است چهل جلسه است که پشت دروازه تمرین کرده‌ایم! چنین چیزی برای تیم لیگ برتری امکان پذیر نیست. این نظر تغذیه، استراحت و خوابگاه شرایط مناسب نیست. همه این‌ها سختی‌هایی است که پیش بینی می‌شد و ناامید هم نیستیم ولی هر طوری از آقای کمالوند خواهش کردیم تا این لحظه هیچگونه تمایلی به بازگشت نداشتند و ما هم مثل یک سرباز تا لحظه آخر شاید هیچگونه احتمالی برای پیروزی در جنگ نداشته باشیم ولی تا لحظه آخر برای سربلندی تیم مسجد سلیمان و مردم خوب اینجا تلاش می‌کنیم که ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.


مربی تیم نفت درباره شرایط این تیم پیش از مصاف با استقلال گفت: تمام تلاشمان را کردیم و به دلیل فشردگی بازی‌ها متاسفانه بعد از بازی با صنعت نفت حداقل پنج شش بازیکن را مثل سابق در اختیار نداریم و تمرین درستی هم نتوانستیم انجام بدهیم و از نظر روحی روانی هم بچه‌ها یک مقدار پایین هستند و تلاش کردیم در کنار همه مسئولان که تشریف آوردند سعی کردیم از نظر روحی روانی بچه‌ها را به شرایط آمادگی برسانیم و هر آنچه دارند را در زمین مسابقه پیاده کنیم.


او درمورد اینکه کمالوند حاضر به بازگشت شده یا خیر گفت: مسئولان خیلی تمایل دارند که آقای کمالوند حضور داشته باشد و چندین مرتبه صحبت کردند اما ایشان حاضر به بازگشت نشدند و باشگاه نظر مثبتی روی ایشان دارد ولی هر صحبتی که شده تا این لحظه حاضر نشدند که به تیم برگردند و خیلی از مسائل ناراحت هستند. 


مربی تیم نفت درمورد رویارویی با استقلال اضافه کرد: شک نکنید بچه‌های ما با غیرت هستند و تا همین جای کار هم خیلی غیرت کردند. خیلی از بازی ها بچه‌ها با مصدومیت بازی کردند و شک نکنید در این مسابقه هم برای سربلندی تیم نفت مسجد سلیمان کسی دریغ نمی‌کند. ما از پیش بازنده نیستیم و بسیار بسیار روز سختی را برای تیم استقلال رقم خواهیم زد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.