بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

سلیمانی: تا حق پخش پرداخت نشود فوتبال ایران همیشه مشکل مالی دارد/ در سال 1400 دولت بیشترین همکاری را با فدراسیون فوتبال داشت

خزانه دار فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت مالی فدراسیون صحبت کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، علی سیلمانی، خزانه دار فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت مالی فدراسیون اظهار داشت: ما وقتی آقای عزیزی خادم آمدند طبق قوانین و مقررات یک الزاماتی در سامانه داشتیم که کارهای آورده و اسپانسر را انجام بدهیم که در سال منتهی به 1401 نزدیک به 60 میلیارد تومان از محل اسپانسری و کمک ها درآمد داشتیم که 50 میلیارد آن درآمد اسپانسری است و مابقی هم کمک ها است.


وی در مورد اینکه آیا الان وضعیت مالی فدراسیون فوتبال خوب است؟ پاسخ داد: وضعیت مالی متاسفانه خوب نیست، فوتبال یکی از مواردی است که ما همیشه درگیری مسابقات هستیم. وقتی یک تیم را برای مسابقه آماده می کنیم بالغ بر 5-6 میلیارد رفت و آمد لژیونرها، هزینه های هتلینگ و سایر موارد است و درآمدی می خواهد که دوستان می دانند، اگر ماجرای حق پخش حل نشود ما قطعا همیشه مشکل مالی داریم ولی خداراشکر من این را قاطعانه می گویم در سال 1400 بهترین همکاری دولت را با فدراسیون فوتبال داشتیم که از زمان آقای دادکان در جریان هستم که الان بی نظیر بوده است. همکاری دولت و فدراسیون بی نظیر بوده و به همین خاطر است که امیدوارم یک صعود بی دغدغه به جام جهانی داشته باشیم.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.