بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

بازدید فرماندهان ارتش و قرارگاه خاتم‌الانبیا از مناطق یکم و دوم نیروی دریایی ارتش

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) و فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مناطق یکم و دوم نیروی دریایی ارتش، توان یگان‌های عملیاتی این مناطق را مورد ارزیابی قرار دادند.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، در راستای بررسی توان و آمادگی‌های رزمی و عملیاتی، ارزیابی آموزشی و آمادگی‌های فنی و پشتیبانی یگان‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان هرمزگان، سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) و امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، با حضور در منطقه‌های یکم و دوم این نیرو، از یگان‌های حاضر در این مناطق بازدید کردند.


سردار سرلشکر رشید و امیر سرلشکر موسوی همچنین با حضور در مجموعه صنعتی کارخانجات نیروی دریایی ارتش، توانمندی‌ها و دستاوردهای این نیرو در ساخت، تعمیر، نگهداری و بازسازی تجهیزات رزمی دفاعی در حوزه سطح و زیرسطح را مورد ارزیابی قرار دادند و با حضور بر عرشه شناور اطلاعاتی طلاییه از پیشرفت‌های حاصل در ساخت این شناور بومی به دست متخصصان نیروی دریایی ارتش بازدید کردند.


در این بازدید همچنین با حضور فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) و فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، تولید تجهیزات و پیشرفت طرح‌های در حال ساخت یگان‌های دریایی در صنایع دریایی شهید درویشی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مورد ارزیابی قرار گرفت.


حضور در منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش در شهرستان جاسک و ارزیابی توان رزمی و عملیاتی یگان‌های مستقر در این منطقه، روند پیشرفت طرح‌های در حال احداث منطقه جدید ولایت و راهکارهای رفع برخی موانع و مشکلات، بخش‌های دیگری از بازدید سردار سرلشکر رشید و امیر سرلشکر موسوی بود.


دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در این بازدید، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) و فرمانده کل ارتش را همراهی کرد.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.