بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

پیشنهاد وزارت ورزش به عبدی برای حضور در پرسپولیس

مالک خیبر خرم آباد با پیشنهاد حضور در باشگاه پرسپولیس روبرو شده است.


به گزارش خبرنگار ورزشی سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، باشگاه پرسپولیس این روزها درگیر مشکلات عدیده مدیریتی است و برخلاف باشگاه استقلال که پس از روی کار آمدن حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش، به فاصله کمی بدنه هیات مدیره جدید و مدیرعاملش را شناخت، سرخ‌های پایتخت در این چند ماه بلاتکلیف بوده و با سرپرستی مجید صدری اداره می‌شدند و روز گذشته و پس از استعفای وی این بلاتکلیفی بیشتر از قبل هم شد.


در این راستا و طبق گفته‌های پولادگر، معاون جدید وزارت ورزش قرار است به زودی و پس از بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص استعفای صدری، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل جدید هم مشخص و مشغول بکار شوند و تا باشگاه پرسپولیس از این وضعیت خارج شده و سرو سامانی بگیرد.


شنیده‌ها حاکی از آن است که مسعود عبدی، مالک کنونی باشگاه خیبر خرم آباد که از باشگاه‌های پولدار و متمول لیگ دسته اول محسوب می‌شود، یکی از گزینه‌های وزارت ورزش و جوانان برای حضور در هیات مدیره پرسپولیس است و پیشنهاد حضور در این مجموعه به وی داده شده است.


عبدی پیش این در یک دوره خواستار خرید باشگاه پرسپولیس بود و زمانی که بحث واگذاری مطرح بود یکی از نفراتی بود که تمایل داشت امتیاز باشگاه را خریداری کند که منتفی شد.


وی هنوز واکنشی به این پیشنهاد نداشته و پاسخی بابت آن نداده است و بای دید طی روزهای آینده چه تصمیمی خواهد گرفت.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.