بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

سوپرکاپ اسپانیا: جنگ دشمنان قدیمی در خاورمیانه!

بارسلونا و رئال مادرید به عنوان دشمنان قدیمی آماده می شوند تا برای نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا در ورزشگاه ملک فهد عربستان سعودی بازی کنند.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، بارسلونا و رئال مادرید به عنوان دشمنان قدیمی آماده می شوند تا برای نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا در ورزشگاه ملک فهد عربستان سعودی بازی کنند. اتلتیک بیلبائو یا اتلتیکو مادرید در کمین برنده بازی امشب هستند و دیدار نهایی یکشنبه شب برنده جام مشخص می‌شود.


با وجود اینکه بارسلونا پس از شیوع ویرانگر ویروس کرونا از بازگشت تعدادی از بازیکنان بزرگ خود استقبال کرد، همچنان در بازی آخر هفته لالیگا شکست خورد، زیرا گرانادا برای نجات یک امتیاز مقابل بلوگرانا 10 نفره در شنبه مصمم بود.


پس از اینکه لوک دی یونگ اولین گل را برای بارسلونا زد و گاوی به دلیل دو خطا از زمین اخراج شد، آنتونیو پوئرتاس از گرانادا در دقیقه 89 بازی برای تیمش گل زد و ژاوی ناامید مشاهده کرد که تیمش پیروزی را با کسب یک امتیاز عوض کرده است.


بارسلونا می‌تواند هر نوع عنوانی را در این فصل فراموش کند، اگرچه رقابت در اروپا یکی از رقابت‌هایی است که آن‌ها بسیار برای موفقیت در آن مشتاق و یک جام گران‌بها در میانه‌فصل می‌تواند روحیه مضاعفی را در این ماه به مردان ژاوی در عربستان سعودی نشان دهد.


بارسلونا رکورد 13 عنوان قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا را به دست آورده است، اما در فصل گذشته با نتیجه 3-2 مقابل اتلتیک بیلبائو  شکست خورد و همچنین یک بازی هم در فصل گذشته‌اش برابر اتلتیکومادرید باخت.


2222


مردان ژاوی در شش بازی بدون شکست در تمام تورنمنت ها وارد این رقابت می شوند اما آنها در 9 بازی اخیر خود در همه رقابت‌ها فقط یک دروازه را بسته نگه داشته اند و در مقابل رئال مادرید یک قهرمان 300 گله دارد که آماده افشای چنین ضعف هایی است.


کریم بنزمای پر جوش و خروش با پیوستن به جمع بازیکنانی که 300 گل برای رئال مادرید به ثمر رسانده اند، بار دیگر روز شنبه مقابل والنسیا در مقابل هواداران خود به پیروزی 4-1 برابر والنسیا کمک کرد. سیصدمین گل بنزما برای رئال مادرید از طریق ضربه پنالتی در دقیقه 43 انجام شد، قبل از اینکه وینیسیوس جونیور یک نمایش خوب دیگر را با یک ضربه پایان داد و بنزما هم مجددا با یک چرخش خوب نتیجه را بدون هیچ شک و شبهه‌ای ثبت کرد.


بازیکن سابق لیون اکنون جای پای دیگر اعضای 300 گله باشگاه مانند آلفردو دی استفانو، رائول و کریستیانو رونالدو را دنبال کرده و با گل هایش در رئال مادرید را قبل از اینکه توجه خود را به روند بازی معطوف کند، می‌تواند با گلزنی اکنون به یک جام در میانه فصل نزدیک کند.


آمار 11 قهرمانی رئال مادرید در سوپرکاپ فقط می تواند توسط بارسلونا بهتر شود – با آخرین موفقیت آنها در برابر اتلتیکو در سال 2020 – اما آنها همچنین در نیمه نهایی رقابت های سال گذشته به اتلتیک بیلبائو شکست خوردند و حذف شدند.


111


اولین ال کلاسیکو فصل با پیروزی 2-1 لوس بلانکوس در نیوکمپ در ماه اکتبر به پایان رسید – چهارمین برد متوالی آنها مقابل بارسلونا – و رئال مادرید نیز در فینال سوپرکاپ اسپانیا 18-2017 با نتیجه 5-1 در دو بازی پیروز شده بود.


ترکیب احتمالی بارسلونا:


ترشتگن، دست، پیکه، لنگله، آلبا، گونزالس، بوسکتس، گاوی، دمبله، دی یونگ، دیپای


ترکیب احتمالی رئال مادرید:


کورتوا، کارواخال، میلیتائو، آلابا، مندی، کروس، کاسمیرو، مودریچ، آسنسیو، بنزما، وینیسیوس جونیور


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.