بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

علیپور: بازیکنان با انگیزه بالا در تمرینات حضور پیدا می کنند

سرپرست تیم ملی فوتبال بانوان معتقد است امیدوارم بازیکنان با عملکرد مناسب شان یک بار دیگر شگفتی ساز شوند و مردم ایران را خوشحال کنند.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، فاطمه علیپور درباره وضعیت اردوی تیم ملی فوتبال بانوان در کیش گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های تیم ملی فوتبال بانوان سعی شد تا برای همسان سازی با شرایط آب و هوای هند و محک بازیکنان اردوی تدارکاتی را برگزار کنیم تا بتوانیم بازیکنان را به آن درجه ای که مورد نظر کادر فنی است برسانیم.


وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به اینکه 8 ماه از تشکیل تیم ملی فوتبال بانوان می گذرد، شاید این تصور می رفت که انرژی بچه ها تحلیل برود. اما واقعیت این است که بازیکنان پرانرژی تر از روز قبل در تمرینات حضور پیدا می کنند و این نشانگر این است که حال دل بچه ها خوب است.


مدیر تیم ملی فوتبال بانوان با تشکر از میزبانی سازمان منطقه آزاد کیش و هیات فوتبال استان کیش گفت: از 15 دی ماه اردوی متصل به اعزام را در کیش آغاز کردیم و تا روز جمعه 24 دی ماه تمرینات مان را پیگیری می کنیم. جا دارد بخاطر شرایط و امکاناتی که سازمان منطقه آزاد و هیات فوتبال کیش برای تیم ملی فوتبال بانوان فراهم کرده است، تقدیر و تشکر کنم.


سرپرست تیم ملی فوتبال بانوان در پایان با اشاره به اینکه برای اولین بار به مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ هند رسیده ایم افزود: بعد از صعود از مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا هند، پنج مرحله اردوی برنامه ریزی شد که خوشبختانه با همکاری و حمایت فدراسیون فوتبال اردوها به صورت منظم برگزار شد. امیدوارم بازیکنان با عملکرد مناسب شان یک بار دیگر شگفتی ساز شوند و مردم ایران را خوشحال کنند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.