بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

وحدت و همکای بین نیروهای مسلح ضامن پیشرفت و امنیت کشور است

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان خوزستان، در دیدار با فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب گفت: وحدت و همکاری بین نیروهای مسلح ضامن پیشرفت و امنیت کشور است.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از روابط عمومی ارتش، در راستای تعامل هم افزایی و همکاری بین نیروهای مسلح، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی، ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان خوزستان با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب با فرمانده این منطقه پدافندی دیدار و گفت وگو کرد.


وی با تاکید بر اهمیت و نقش پدافند هوایی در تامین امنیت مرزهای هوایی جنوب غرب کشور بیان کرد: همکاری و هماهنگی بین نیروهای مسلح ضامن پیشرفت و امنیت کشور است و در سایه این امنیت پایدار زمینه برای حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و امنیتی در کشور فراهم می شود.


امیر سرتیپ دوم بیدادی افزود: منطقه پدافند هوایی جنوب غرب و یگان های زیر مجموعه این منطقه پدافندی نقش کلیدی را در تامین امنیت استان خوزستان ایفا می کنند؛ علی الخصوص اینکه استان خوزستان دارای بنادر و صنایع مهم و تاثیرگذار در اقتصاد کشور است و باید با آمادگی کامل از آسمان و حریم هوایی این استان دفاع کرد.


در این دیدار امیر سرتیپ دوم علی ملک فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب نیز ضمن تشکر از حضور فرمانده ارشد نظامی در این منطقه پدافندی، اینگونه تعاملات را نشان دهنده هماهنگی و آمادگی کامل ارتش جهت نمایش اقتدار و مقابله با هرگونه تهدید عنوان کرد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.