بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

تاکید معاون استاندار تهران بر اصلاح فرآیندها در نظام اداری استان

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: اصلاح نظام اداری با هدف اثربخشی و کارایی در فرایندها به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمت مطلوب به مردم پیگیری می‌شود.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سومین نشست کارگروه توسعه مدیریت و منابع به ریاست محمدمهدی کاظمی و با حضور محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران، عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، تقی زاده مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری تهران و دیگر اعضا برگزار شد.


کاظمی در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری کارگروه توسعه مدیریت اظهار داشت: فرهنگ اداری زمینه‌ساز اصلی تحولات است که می‌تواند جلوی فرایندهای طولانی، وقت گیر و بدون خروجی را بگیرد.


وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اصلاح نظام اداری افزود: اصلاح نظام اداری با هدف اثربخشی و کارایی در فرایندها و روش های اداری به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمت مطلوب به مردم پیگیری می‌شود.


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به تفویض اختیارات به فرمانداری ها و بخشداری ها عنوان کرد: برخی از وظایف استانداری در راستای تسهیل و تسریع در انجام امور، به فرمانداری ها واگذار می شود تا افزایش بهره وری سازمانی میسر شود، البته تفویض اختیارات محدود و در چارچوب مواردی است که امکان واگذاری فراهم شده است.


وی همچنین بر توسعه نظام اداری الکترونیک و تدوین و بهسازی روش های کنترل کیفیت تاکید داشت.


بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، در ادامه جلسه موضوعاتی در مورد معرفی رابطین معاونین و فرمانداری‌ها جهت ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۰ و همچنین تبدیل وضعیت استخدامی مشمولین ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.