بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

راه‌های کردستان به قتلگاه مردم تبدیل شده است

نماینده مردم سنندج و دیواندره اظهار داشت: آمار حوادث دردناک نشان می‌دهد راه‌های کردستان به قتلگاه و قصابخانه مردم تبدیل شده است.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سیدمهدی فرشادان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ دی ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری خطاب به وزیر راه، مسکن و شهرسازی گفت: آقای قاسمی آمار حوادث دردناک نشان می‌دهد جاده‌ها و راه‌های کردستان به قتلگاه و قصابخانه انسانی تبدیل شده و من از شما می‌خواهم محض رضای خدا به داد مردم برسید و وضعیت اصلاح نقاط حادثه خیز را به اتمام برسانید تا دیگر ما مجبور نباشیم شرایط اسفناک منطقه را توجیه کنیم.


وی افزود: تذکر دیگر من به وزیر کشور است، واژگونی تانکر مواد سوختنی و برخورد آن به منازل مسکونی موجب آتش‌سوزی در شهر حسین آباد شد و این حادثه شهر را به شوک عمیقی فرو برد و در این حادثه ۱۵ شهروند در میان آتش سوختند و ۴ نفر جان به جان آفرین تسلیم کردند و آیا می‌دانید آبروریزی این حادثه کجاست؟ نبود امکانات آتش‌نشانی باعث شد خسارت‌ها افزایش یابد و بیش از ۳۰ واحد مسکونی و خودرو تا پاسی از شب و تا رسیدن نیروهای امدادی در آتش بسوزد.


وی تصریح کرد: این حوادث آیا با ارسال پیام همدردی و تسلیت قابل پیشگیری است؛ بنابراین ساخت و احداث ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل مطالبه اصلی مردم است. همچنین این شهر با توجه به اینکه مرکز روستاهای بسیاری است از امکانات بهداشتی و مرکز بیمارستانی شبانه روزی محروم است و مردم مجبورند برای رسیدگی به وضع بیماران خود در ساعات مختلف به مراکز درمانی سنندج و سایر شهرها مراجعه کنند.


وی خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شبانه روزی کردن درمانگاه و داروخانه در شهر حسین آباد یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و لازم است منابع و امکانات لازم و همچنین پزشک مورد نیاز برای این شهر پیش‌بینی شود ضمن اینکه از رئیس جمهور می‌خواهم ضمن دلجویی از خانواده‌های داغدار حادثه تانکر سوخت رسان اقدام لازم برای جبران حادثه را انجام دهند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.