بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

اهدای انگشتر شهید حاج قاسم سلیمانی به قهرمان کاراته جهان

برادر قاسم سلیمانی در حاشیه مراسم دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در سازمان حفاظت محیط زیست، انگشتر برادر شهید خود را به قهرمان کاراته جهان اهدا کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، سهراب سلیمانی، برادر قاسم سلیمانی با اهدای انگشتر برادر شهیدش به قهرمان کاراته جهان حبیب حسنوند که مدال قهرمانی خود را به شهید سلیمانی تقدیم کرده بود، گفت: این انگشتر را حاج قاسم به دختر من هدیه کرده بود و باارزشترین چیز نزد من است اما برای تقدیر از اقدام قهرمانانه شما، این انگشتر را تقدیمتان می کنم.


وی افزود: صدای شما در کشوری که اجازه نام بردن از حاج قاسم را نمی دهند و شما از این شهید بزرگوار نام می برید، نه تنها برای کشور ما بلکه برای همه مسلمانان جهان مایه افتخار است.


حبیب حسنوند نیز با تشکر از دریافت این هدیه ارزشمند، گفت: من قبل از مسابقات قهرمانی جهان نذر کرده بودم که چنانچه موفق به کسب مدال طلا شدم آن را به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم کنم. خداوند به من لطف کرد و در این مسابقات به مقام اول نایل شدم. من هم نذر خود را ادا کردم و این مدال را همانجا به شهید سلیمانی تقدیم کردم.


این همکار سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه افزود: انشالله که مدال من مورد قبول این شهید والامقام واقع شود چراکه قهرمان واقعی ما شهیدان هستند که سینه خود را در برابر گلوله دشمنان سپر کردند تا ما امروز امنیت و آرامش داشته باشیم.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.