بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

فوت فوتبالیست ترکیه‌ای در سانحه رانندگی

مدافع ترک تبار در سن 27 سالگی بر اثر سانحه رانندگی دلخراش جان باخت.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، احمد ایلماز چالیک، ملی پوش ترکیه ای در سن 27 سالگی در یک سانحه رانندگی جان باخت.


زمان فوت مدافع میانی کونیاسپور پس از از دست دادن کنترل وسیله نقلیه خود در یک بزرگراه حوالی ساعت 9 صبح سه شنبه در محل حادثه اعلام شده است.


چالیک تنها فردی بود که در این سانحه تصادف جان باخت و اخبار درگذشت او موجی از شوک را به فوتبال ترکیه وارد کرده است. مدافع سابق گالاتاسرای پس از حضور در تیم‌های ملی پایه، هشت بازی ملی بزرگسالان کشورش انجام داده بود.


کونیاسپور در توئیتی نوشت: “ما عمیقاً از دست دادن احمد کالک، که عشق هواداران و شهر ما را از اولین روزی که به اینجا ما آمد، به دست آورد، ناراحت هستیم. تسلیت به همه ما به خصوص به خانواده فوتبالیستمان، احمد چالیک.”


کالیک بیشتر دوران حرفه‌ای خود را در باشگاه محلی گنچلربیرلیغی گذراند و در سن 9 سالگی به رده‌های جوانان آن‌ باشگاه ملحق شد و سپس اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان در سال 2011 انجام داد.


این مدافع میانی در سال 2017 به گالاتاسارای ترکیه پیوست و 36 بازی در لیگ انجام داد تا اینکه در سال 2020 با تیم کونیاسپور قرارداد امضا کرد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.