بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :

هنوز دلیلی برای خوش‌بینی نسبت به نتایج مذاکرات روسیه و آمریکا وجود ندارد

سخنگوی کرملین تاکید کرد که هنوز دلیلی برای خوش‌بین بودن نسبت به نتایج مذاکرات روسیه و آمریکا درباره ضمانت‌های امنیتی وجود ندارد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از نووستی، «دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کرملین تاکید کرد که مسکو هنوز دلیلی برای خوش‌بین بودن به نتایج مذاکرات روسیه و آمریکا در ژنو درباره ضمانت‌‌های امنیتی نمی بیند.


پسکوف در ارزیابی خود از مذاکراتی که روز گذشته -‌دوشنبه- در ژنو بین هیئت روسی و هیئت آمریکایی برای دستیابی به ضمانت‌های امنیتی انجام شد، گفت: «تا این لحظه می‌توان گفت که دلیل قابل توجهی برای خوش‌بینی و ارزیابی مثبت نمی‌بینیم. این ارزیابی مثبت که توسط سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه ارائه شده است در مورد نحوه انجام این مذاکرات یعنی ماهیت آن به صورت باز، عینی و مستقیم بوده است».


پسکوف با بیان اینکه آنچه در مذاکرات اهمیت دارد، نتایج است، نه خود فرآیند مذاکره، افزود: «هنوز چیزی در مورد نتیجه نمی‌توان بیان کرد. چندین دور دیگر از گفت‌و‌گوها در راه است که امکان درک بیشتر و ارائه تصویر روشن‌تری را فراهم می‌کند. متاسفانه در حال حاضر نمی‌توان نتیجه‌گیری کرد».


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.