بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

پلی استیشن چیست؟ معرفی انواع بازی پلی استیشن


بازی های کامپیوتری  به سرگرمی های جذاب برای افراد در گروه سنی مختلف شده اند و هر کس تجربه یک بار بازی کردن با پلی استیشن و بازی های کامپیوتری را داشته باشد صد در صد شیفته این بازی ها خواهد شد و تبدیل به طرفدار و کاربران همیشگی این بازی ها خواهند شد. ما نیز در این مقاله قصد داریم تا شما را با پلی استیشن ها که محبوب ترین کنسول های بازی هستند آشنا کنیم و اگر این دستگاه را در منزل دارید و قصد خرید بازی های پلی استیشن را دارید شما را با تخفیفاتی که برای بازی پلی استیشن در کریسمس 2022 در نظر گرفته شده است مطلع کنیم پس با ما همراه باشید.


معرفی پلی استیشن


همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم پلی استیشن ها کنسول های پر طرفداری هستند که توسط شرکت سونی طراحی و ساخته شده اند و که هر سال نمونه جدیدی از آن تولید و روانه بازار در تمام دنیا می شود.کنسول های بازی پلی استیشن موجود و پرطرفدار در حال حاضر PS4و  PS5 هستند که شما می توانید نسخه دیجیتال و یا دیسک خور این دستگاه ها را تهیه کنید.


نسخه دیسک خور با استفاده از بازی هایی که باید به صورت فیزیکی خریداری شوند و کنسول های دیجیتال نیز با خریداری اشتراک از اکانت های قانونی می توانند به بازی  پلی استیشن دسترسی داشته باشند که هر کدام از این دستگاه ها مزایا و معایب خاص خود را دارند که باید با توجه به امکاناتی که از یک دستگاه می خواهید یکی از آنها را خریداری کنید.


اکانت های قانونی بازی پلی استیشن


هر ساله و در روزهای منتهی به سال و آغاز روزهای جدید میلادی شرکت سازنده دستگاه های پلی استیشن تخفیفاتی را روی بازی پلی استیشن قرار می دهدو شما می توانید این بازی ها را با مبالغ کمتری خریداری کنید.در ادامه چند نمونه از این بازی ها را به شما معرفی خواهیم کرد. جهت  خرید اکانت قانونی پلی استیشن می توانید به سایت یانگ سنتر مراجعه نمایید.


  • FIFA 22
  •  The Witcher 3: Wild Hunt 
  • STAR WARS Jedi: Fallen Order
  • Borderlands 3
  • Fallout 76


 FIFA 22


یکی از بازی های که در ماه اکتبر هر سال توسط شرکت EA ساخته و روانه بازار می شود بازی محبوب FIFA می باشد.FIFA 22 نیز امسال در اوایل فصل پاییز روانه بازار شد که سعی شده بود تا ضعف هایی که مدل قبلی داشت را برطرف کند.این بازی در  دستگاه پلی استیشن 5 و دستگاه ps4  قابل اجرا می باشد و در کریسمس امسال نیز جزو بازی های تخفیف خورده می باشد و شما نسخه PS4 آن را به قیمت 23.99 دلار و نسخه PS5 را هم به قیمت 41.99 تهیه کنید.


 The Witcher 3: Wild Hunt 


این بازی از بازی های پرطرفدار در کنسول های پلی استیشن هستند که همه کسانی که به بازی پلی استیشن علاقمند هستند نام این بازی را شنیده و یا آن را بازی کرده اند. خوشبختانه این بازی نیز در کریسمس امسال تخفیف خورده است و شما می توانید با مبلغ 9.99 دلار که برای یک بازی پلی استیشن مبلغ بسیار کمی است خریداری کنید.


STAR WARS Jedi: Fallen Order


بازی STAR WARS Jedi: Fallen Order نیز یک نسخه پر طرفدار از بازی پلی استیشن می باشد که شما می توانید این بازی را با مبلغ 13.99 دلار برای هر دو دستگاه کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 خریداری کنید.


Borderlands 3


این بازی یک نمونه موفق از بازی های کامپیوتری می باشد که نظر کاربران و منتقدان را به خود جلب کرد و توانست نام خود را به عنوان یک بازی موفق و پرطرفدار ثبت کند.Borderlands 3 نسخه سوم از این بازی پرطرفدار است که شامل تخفیف های کریسمس در سال 2022 شده است و شما می توانید با مبلغ 14.99 برای پلی استیشن ها 4 و پلی استیشن های 5 تهیه کنید.


Fallout 76


یکی دیگر از بازی هایی که در کریسمس امسال تخفیف برای آن در نظر گرفته شده است بازی Battlefield 2042 است شاید فکر کنید این بازی ارزش خریدن را ندارد زرا این بازی در زمان عرضه خود با شکست کامل مواجه شد اما در حال حاضر آخرین نسخه از این بازی عرضه شده است که تا حدودی توانسته است  ایرادات خود را برطرف سازد.این بازی نیز با قیمت 9.99 دلار در تخفیفات کریسمس قیمت گذاری شده است.


فروشگاه یانگ سنتر ارائه کننده انواع محصولات بازی و لوازم جانبی در ایران است.


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.