بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

جان باختن ۴ نفر در آتش سوزی یک مجتمع در بلوار تعاون

​سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از جان باختن ۴ نفر در حادثه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی_تجاری در بلوار تعاون خبر داد.


 جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۸:۰۱ یک مورد آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در بلوار تعاون، خیابان شربیانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۴ ایستگاه شامل دو گروه حریق وگروه نجات به همراه نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل تجهیزات تنفسی و سایر وسایل لازم به محل حادثه اعزام شد، تصریح کرد: در طبقه سوم یک مجتمع چهار طبقه تجاری مسکونی آتش سوزی رخ داده بود که کاملا شعله ور بود. یک مرد حدود ۳۰ ساله که در طبقه بالا ساکن بود، خودش را به بیرون پرتاب کرده بود و جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش در ظرف چند دقیقه خاموش شد، خاطرنشان کرد: ۷ نفر در طبقات بالاتر بدون هیچ مشکلی خارج شد، ولی در طبقه‌ای بالایی که یک نفر خود را به بیرون پرتاب کرده بود، سه نفر دیگر هم جان خود را از دست داده بودند. تعدادی از افراد در طبقات پایین‌تر هم خودشان از ساختمان خارج شده بودند. نیرو‌ها مشغول ایمن سازی و تخلیه دود هستند.

به گفته ملکی شاید اگر آن نفراتی که جان خود را از دست دادن پنجره‌ها را باز نمی‌کردند و حجم زیادی دود وارد واحد نمی‌شد، جان خود را از دست نمی‌دادند.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.