بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

لزوم حضور مسئولان در نمایشگاه امپکس

هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی امپکس در شرایطی برگزار می‌شود که صنعت تولید کفش کشور هنوز هم با چالش‌های تولید مانند تحریم و مشکلات تهیه مواد اولیه برای تولیدکنندگان رو‌به‌رو است.


برگزاری هشتمین دوره نمایشگاهی امپکس نشان دهنده برخورداری درست تولیدکنندگان کفش ایرانی از فرهنگ برگزاری نمایشگاه است. چنین نمایشگاه‌ها فرصت خوبی را فراهم می‌کند تا تولیدکنندگان کشور به‌راحتی و بدون واسطه با بازار و مصرف کنندگان درتماس باشند، به طور مستقیم نظرات، پیشنهادات و انتقادات آن‌ها را بشنوند، از تولیدات خود دفاع کنند و رقابت سالم داشته باشند.


باید توجه داشته باشیم که تولیدکنندگان برای رشد بهتر در این صنعت نیاز است که از اطلاعات و فناوری‌های نوین سایر کشورها نیز مطلع باشند و به این منظور باید نگاهی به نمایشگاه‌های خارج کشور داشته باشند. ‌بنابراین حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه‌های بین‌المللی می‌تواند آن‌ها را از آخرین دستاوردهای این صنعت مطلع و بهره‌مند کرده تا آنها نیز بتوانند محصولات خود را به بازارهای بین المللی معرفی کنند. در این بین نیز حضور مسئولان تصمیم ساز در نمایشگاه ها می تواند باعث دلگرمی تولیدکنندگان باشد. انتظار می‌رود با حضور مسئولان و نمایندگان مجلس و ارتباط آنها با تولید کنندگان بتوانند به طور مستقیم با مشکلات آنها آشنا شده و موجب تقویت تولید شوند.


هشتمین دوره این نمایشگاه به همت اتحادیه صنعت کفش کشور برگزار خواهد شد که نشان دهنده عزم راسخ مدیران اتحادیه و تولید کنندگان صنعت کفش در راستای رونق و توسعه این صنعت ارز آور است. این نمایشگاه می تواند کمک شایانی به صنعت کفش و سایر صنعت وابسته به آن باشد.


مرتضی بلوکی،‌ کارشناس رسانه


index


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.