بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

شوک به اردوی پرسپولیس؛ مصدومیت عیسی آل کثیر از ناحیه رباط صلیبی؟

پزشک پرسپولیس در مورد شایعه پارکی رباط صلیبی مهاجم این تیم واکنش نشان داد.


به گزارش خبرنگار ورزشی سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی در هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف پدیده رفت که علاوه بر از دست دادن 2 امتیاز حساس این بازی، با مصدومیت شدید مهاجم خودش عیسی آل کثیر هم مواجه شد و یک تعویض اجباری به یحیی گل محمدی تحمیل شد.


اگرچه هنوز خبر قطعی در مورد میزان مصدومیت آل کثیر و مدت زمان دوری او از میادین منتشر نشده ولی شایعاتی در خصوص پارگی رباط صلیبی او مطرح شده است که نظر پزشک پرسپولیس را در این خصوص جویا شدیم.


دکتر حقیقت در گفتگو با سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، در این خصوص گفت: هنوز چیزی در این خصوص قطعی نیست و منتظر جواب MRI عیسی آل کثیر هستیم تا مشخص شود رباط او دچار پارگی شده یا نه. تا زمانی که جواب آزمایش به دستم نرسد نمی‌توانم در این خصوص نظر قطعی بدهم.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، در صورت تایید پارگی رباط صلیبی آل کثیر، فصل برای او تمام خواهد شد و مسئولان باشگاه پرسپولیس با وجود کمبود بازیکن در خط حمله در همین شرایط، باید با مشکل از دست رفتن یکی از بازیکنان خود در این پست هم دست و پنجه نرم کنند و در پنجره زمستانی به فکر جذب بازیکن در این پست باشند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.