بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

رضا افتخاری: مقابل خواسته های AFC کوتاهی کردیم/ حذف دو تیم از آسیا هم به سود ما است و هم به ضرر ما

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال اعتقاد دارد کنار گذاشته شدن این تیم و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا هم به سود فوتبال ایران است و هم به ضرر آن.


رضا افتخاری مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، در خصوص حذف سه تیم ایرانی از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به نظر ما بهانه دست AFC دادیم و در مقابل خواسته‌هایی که آنها داشتند کوتاهی کردیم.


وی ادامه داد: ما وقتی می‌دانیم که آنها دنبال بهانه گرفتن از تیم‌های ایرانی هستند باید اسناد و مدارک لازم را آماده می‌‌کردیم حتی زمانی که من مدیرعامل استقلال بودم یک حسابرس آن موقع از کشور آلمان به باشگاه آمد و ما به او گزارشی از لیست طلبکاران و بازیکنان خارجی دادیم.


افتخاری افزود: چند سال است که این اتفاقات برای ما می‌افتد و آنها تذکر می‌دادند و ما گوش نمی‌کردیم اما این اتفاق هم به سود ما بود و هم به ضرر ما. ضرر آ‌ن این بود که تیم‌های ایرانی در آسیا حضور ندارند و هواداران از دیدن بازی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا محروم می‌شوند و سودش هم این بود که به هر حال باعث می شود تا یک بار برای همیشه مسولان به فکر حل مشکلات بیفتند.


مدیرعامل سابق استقلال در ادامه بیان داشت: چند سال است که مداوم می‌گوییم این تیم‌ها خصوصی خواهند شد اما همچنان زیر نظر دولت حمایت می‌شوند باشگاه‌های حرفه‌ای باید خودشان مستقل باشند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.