بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

علت محبوبیت ساعت جی شاک در دنیا چست؟

ساعت‌های جی شاک زیر مجموعه برند کاسیو هستند. این برند از رویای سازنده آن مبنی بر “ایجاد ساعتی که هرگز خراب نمی شود” متولد شد.


ساعت های جی شاک زیر مجموعه برند کاسیو هستند. این برند از رویای سازنده آن مبنی بر “ایجاد ساعتی که هرگز خراب نمی شود” متولد شد. او بیش از ۲۰۰ نمونه ساعت مچی دست ساز تولید کرد، برای نابودی آن ها آزمایش هایی انجام داد، تا اینکه سرانجام در سال ۱۹۸۳ اولین ساعت مچی از برند جی شاک (G-SHOCK) به خیابان های ژاپن راه یافت و شروع به تثبیت خود به عنوان “سخت ترین ساعت مچی همه زمان ها” کرد. ساعت های جی شاک G-Shock از پیشگامان مقاومت در برابر ضربه در ساعت مچی ها هستند. آن ها تحمل بالایی در برابر شوک الکتریکی، آب، گرانش، لرزش و دمای پایین دارند. از لحاظ سرسختی آن ها به عنوان “سخت ترین ساعت های تمام دوران” لقب گرفته اند. اگر شما نیز از طرفداران ساعت های جی شاک هستیند و به دنبال فروشگاهی قابل اطمینان برای خرید ساعت جی شاک هستید وارد این لینک شوید و در ادامه در این مقاله علت محبوبیت بیش از اندازه ساعت های جیشاک در بین مردم سراسر جهان را باهم می خوانیم.


چه چیز باعث شهرت جی شاک شده است؟


ساعت های جیشاک از ویژگی های متفاوتی برخوردار هستند. مشهورترین ویژگی ساعت های جیشاک دوام و مقاومت بالای آن ها است. ساعت های G-Shock از پیشگامان مقاومت در برابر ضربه در ساعت مچی ها هستند. نه تنها دوام، بلکه ویژگی‌های فراوان آن ها دلیل بزرگی است که باعث می شود چندین نیروی مسلح در سراسر جهان ساعت مچی مورد علاقه خود را جی شاک معرفی کنند. این ساعت ها نه تنها از نظر دوام و استحکام متمایز هستند، بلکه به کاربران این امکان را می‌ دهند تا زمان را با دقتی غیرقابل مقایسه مشاهده کنند. متریال به کار رفته در ساعت مچی های جیشاک  آن ها را به همراهی عالی برای سفرهای طولانی و ماموریت ها در چالش برانگیزترین شرایط تبدیل کرده است. البته ناگفته نماند که ظاهر متفاوت ساعت های جی شاک یکی دیگر از دلایل اصلی شهرت این ساعت هاست.


 


امکانات کلی ساعت های جی شاک


ساعت های جی شاک دارای ویژگی های بسیاری هستند. این ویژگی ها نسبت به ساعتی که انتخاب می کنید و کالکشن و مدل آن متفاوت است. ویژگی های کلی ساعت های جیشاک عبارتند از…


  • امکان اتصال به گوشی
  • مجهز به فناوری رادیو کنترل
  • مجهز به GPS
  •  مجهز به فناوری شارژ باتری با نور خورشید
  • دسترسی راحت به تمامی دکمه‌ها
  •  مجهز به سنسورهای پیشرفته مانند سنسور قطب‌نما، ارتفاع‌سنج، عمق‌سنج، فشارسنج و دماسنج
  • مقاومت بالا در برابر آب تا 200 متر
  • مقاوم در برابر ضربه
  • مقاوم به دمای خیلی پایین و خیلی بالا
  •  مقاومت در برابر شوک الکتریکی
  • بهترین ویژگی ها برای فعالیت های ورزشی مانند کرنومتر، قدم شمار، کرنوگراف، شمارش معکوس با دقت صدم ثانیه، و …


ساعت 2


فناوری های به کار رفته در ساعت های جی شاک


جیشاک با بهره گیری از فناوری های به روز و کاربردی تبدیل به محبوب ترین ساعت مچی های دنیا شده است. ساعت های جی شاک علاوه بر طراحی های فوق العاده خاص و زیبا، داشتن ویژگی های مطلوب با فناوری های به کار رفته درونشان مشهور و محبوب تر شده اند. فناوری خورشیدی سازگار با محیط زیست، امکانات بلوتوث، جی‌پی‌اس (GPS) و رادیو کنترلینگ از جمله پیشرفته‌ترین فناوری‌های جدید به کار برده شده در این ساعت‌ها هستند.


قیمت مقرون به صرفه ساعت های جی شاک


وقتی صحبت از برند های با کیفیت و معروف می شود قیمت آن همه را به فکر فرو می برد و فکر می کنیم قیمت غیر معقول و بالایی دارند در صورتی که قطعا نسبت به مقدار پولی که پرداخت می کنیم، به همان اندازه عملکرد دریافت خواهیم کرد. این موضوع در مورد اکثر برند‌های ساعت مچی موجود در بازار صدق می کند. به غیر از کاسیو جی شاک! زیرا با قیمت کم می توانید یک ساعت جیشاک با کیفیت بسیار بالا برای خود تهیه کنید. مقرون به صرفه بودن، این مدل را به یک ساعت مچی محبوب تبدیل کرده است. قیمت ساعت های جی شاک از 2 میلیون تومان شروع می شود و شما با پرداخت این هزینه ساعتی را دریافت خواهید کرد که سال‌ها برای شما دوام خواهد آورد. علاوه بر آن از تکنولوژی‌های گران قیمتی مثل شارژ با نور خورشید، تنظیم خودکار ساعت و … بهره خواهید برد.


 


تنوع و طراحی ساعت های جی شاک


طراحی ساعت مچی های جیشاک فوق العاده خاص و متفاوت می باشد. جی شاک جزو قدیمی ترین و پرطرفدارترین برندهای ساعت مچی می باشد. وقتی ساعت های جیشاک را میبینید همه چیز را در مورد طراحی پرقدرت، سخت و بادوام بودن آن متوجه می شوید. ساعت های جیشاک در اشکال و رنگ های مختلفی ارائه می شوند. از تنوع سبک و رنگ برند جیشاک برخوردار نمی باشد. ساعت جی شاک مورد علاقه خود را می توانید متناسب با سلیقه خود و لباستان یا نسبت به مکانی که می خواهید در آن قرار بگیرید، انتخاب کنید و متفاوت تر از همیشه دیده شوید.


راحتی ساعت های جیشاک


ساعت های برند جی شاک دارای سیستم ابتکاری دسترسی هوشمند و سریع به همه بخش های مهم از طریق دکمه های کنار ساعت هستند. با چرخاندن و فشار دادن این دکمه ها ، تنظیم عملکردهایی مانند زنگ ساعت یا تایمر ساده است. سیستم دسترسی هوشمند توسط ویژگی قفل شدن دکمه ها محافظت می شود و از تعویض ناخواسته ساعت به حالت دیگر جلوگیری می کند. به دلیل وجود سیستم شارژ خورشیدی در ساعت های جیشاک شما را برای تعویض باتری هر چند ماه یکبار اذیت نمی کند. ساعت های G-Shock دارای دقت استثنایی هستند. اما اگر به هر دلیلی ساعت شما نتواند زمان صحیح را نمایش دهد، می توانید آن را از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند خود متصل کنید تا زمان همگام سازی شود. البته فقط مدل هایی که دارای بلوتوث هستند همچین امکانی را دارند.


جی شاک همراه همیشگی ورزشکاران


هر ساعت از سری جیشاک (G-Shock) دارای عملکردهای منحصر به فرد مناسب برای فعالیت های مختلف ورزشی هستند. موارد رایج تقریباً در هر ساعت متعلق به این مجموعه شامل کورنومتر و نمودار جزر و مد است. این دو ویژگی به ترتیب برای فوتبال و ماهیگیری مفید هستند. ساعت‌های G-Shock در آب و هوای مختلف در کنار شما می مانند. آن ها می‌توانند در دمای منفی ۲۰ درجه سانتی‌گراد هم به کار خود ادامه دهند. ساعت مچی های جیشاک ضد ضربه می باشند. همه مدل‌ از ساعت های جی شاک تا عمق ۲۰۰ متر ضد آب هستند. قطعا آن ها بهترین انتخاب برای شناگران و غواصان می باشند. ناگفته نماند که توان تحمل عمق جی شاک بیش از اندازه کافی است. شما به عنوان یک غواص تفریحی عمیق تر از ۷۰ متر نخواهید رفت. بسیاری از مربیان غواصی از ساعت جی شاک به عنوان پشتیبان غواصی خود استفاده می کنند و از امکانات فوق العاده آن بهره می برند.


ساعت 3


گارانتی قابل اطمینان ساعت های جیشاک


ساعت مچی های جی شاک در ایران دارای گارانتی یک ساله از شرکت پوزیترون هستند. همچنین ساعت های جیشاک از گارانتی 1 ساله


بین المللی برخوردارند.


اما فقط جی شاک اصل بخرید!


شاید با خودتان بگویید دلیل برای این تاکید چست؟ می توان گفت ساعت های جی شاک جرو ساعت هایی هستند که حتی نباید به خرید غیر اصل آن فکر کنید. زیرا ساعت های جی شاک غیر اصل، هیچ کدام از ویژگی های ذکر شده را ندارند. در اصل با خرید ساعت جی شاک اصل پول خود را به معنای واقعی دور ریختید زیرا ساعتی بدون امکانات و بی کیفیت را دریافت خواهید کرد. علاقه زیاد مردم به خرید ساعت‌های کاسیو و محبوبیت زیاد این محصولات باعث شده که سودجویان با فروش ساعت های کاسیو غیر اصل به جای اصل درصدد سو استفاده از این فرصت باشند. آن ها با تولید ساعت‌های بی‌کیفیت و تقلبی سود زیادی از این طریق به دست می آورند. اما نگران نباشید! شما در مقاله تشخیص اصل بودن ساعت کاسیو می توانید به طور کامل با راه های تشخیص کاسیو آشنا شوید و با اطمینان خاطر، ساعت کاسیو اصل بخرید.


 


نمایندگی رسمی ساعت های کاسیو در ایران کجاست؟


انتخاب یک فروشگاه مطمئن و معتبر از مهم ترین و اساسی ترین بخش های خرید ساعت مچی اصل است. برای اطمینان از خرید یک ساعت جی شاک اصل به نماینده رسمی آن سر بزنید. هنگام خرید آنلاین ساعت مچی کاسیو، به دنبال فروشگاه هایی باشید که ساعت کاسیو اورجینال همراه با گارانتی را به مشتریان خود ارائه دهند. نمایندگی رسمی ساعت کاسیو در ایران تیک تاک گالری است. تیک تاک گالری با سابقه درخشان و خدمات پس از فروش نمایندگی رسمی ساعت کاسیو و جیشاک در ایران است. تیک تاک گالری ساعت های کاسیو جی شاک را با بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه می کند. امیدواریم مطلب بالا شما را برای خرید ساعت جی شاک و ویژگی های آن راهنمایی کرده باشد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.