بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

دانلود جوکر فصل دوم قسمت سوم [ سریال جوکر فصل 2 قسمت 3 ] 100% کامل

دانلود سریال جوکر فصل دوم قسمت سوم ۳ کامل و قانونی با حجم نیم رایگان با ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود جوکر فصل 2 قسمت 3 joker با کیفیت عالی بپردازید.


به گزارش خبرگزاری سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، رئالیتی شو و مسابقه سریال جوکر ساخته احسان علیخانی و با اجرای سیامک انصاری که با استقبال کاربران مواجهه شده است این هفته دوشنبه ساعت 8 صبح ، دانلود جوکر فصل دوم ۲ قسمت سوم ۳ منتشر می شود که در ادامه شما کاربران محترم می توانید به دانلود سریال جوکر فصل 2 قسمت 3 بپردازید.


بازیگران قسمت سوم فصل دوم جوکر


در این قسمت از سریال جوکر وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق نورد، شهرام قائدی، سپند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی، آرش نوذری و بهنام تشکر به هنرمندی پرداخته اند. که تا اینجا کاری سپند امیرسلیمانی حذف شده است و عباس جمشید و بهنام تشکر بدلیل خندیدن کارت زرد گرفته اند و آرش نوذری به دلیل کم کاری کارت زرد دریافت کرده است.


 


===================


برای دانلود فصل 2 قسمت 3 جوکر فصل دوم قسمت سوم روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.


دانلود جوکر فصل دوم 2 قسمت سوم 3


===================


222222


درباره سریال


سریال جوکر ایرانی به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است. با اجرای سیامک انصاری و گویندگی ژاله صامتی و بازیگری علی لک پوریان و در هر فصل 8 شرکت کننده دارد.


مسابقه جوکر فصل دوم قسمت سوم


در هر فصل آن ۸ هنرمند، ۶ ساعت زمان دارند تا ‌در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‌بخندند.‌ به همین سادگی و بامزگی!


برنامه یک میزبان دارد که نقش داور مسابقه را هم ایفا می‌کند. او یک اتاق جداگانه با فضایی شبیه به اتاق مانیتورینگ دارد که حین مسابقه در آن‌جا مستقر می‌شود و شرکت‌کنندگان را زیر نظر می‌گیرد. میزبان هرگجاه خنده یکی از شرکت‌کنندگان را از مانیتورهای اتاق خود مشاهده کند با دکمه قرمزی که جلویش قرار دارد بازی را متوقف می‌کند. سپس به اتاق بازی می‌رود و با نشان دادن صحنه آهسته خندیدن شرکت کننده خاطی را جریمه می‌کند. بعد از آن دوباره به اتاقش بر می‌گردد و با دکمه سبز ادامه مسابقه را اعلام می‌کند. در واقع شما با نخستین VAR ایرانی هم مواجه خواهید شد!


هر شرکت‌کننده یک فرصت ویژه با مدتی محدود نیز در اختیار دارد که هر زمان خواست می‌تواند از آن استفاده کند. در این فرصت دیگران باید کاملا به او توجه کنند و اجازه هیچ کار دیگری ندارند و فرد در این مدت اجرای ویژه‌ای انجام می‌دهد تا دیگران را بخنداند.


33333


بازیگران فصل 2 قسمت 3 جوکر


وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق نورد، شهرام قائدی، سپند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی، آرش نوذری و بهنام تشکر


بیوگرافی هومن برق نورد بازیگر جوکر فصل ۲ قسمت ۳


هومن برق‌نورد (زادهٔ ۵ دی ۱۳۴۸ در تهران) بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است.


فعالیت خود را سال 1369 وقتی 21 ساله بود بدون تجربه قبلی از تئاتر شروع کرد. سال 1374 وقتی 26 ساله بود با سریال «ابووهیب بهلول» وارد قاب تلویزیون شد و با فیلم «یک تکه نان» سال 1383 در 35 سالگی بازی در سینما را تجربه کرد از سال 87 با سریال «اشک ها و لبخندها» دیده شد اما شهرت اش در سال 1389 با سریال «ساختمان پزشکان» در کنار بهنام تشکر شروع شد و با «چک برگشتی» ، «دزد پلیس» در سال 91 و سپس «دودکش» بسیار درخشید. و چند سالی است که ازدواج کرده است. همچنین می توانید برای دانلود قسمت 12 جزیره از اینجا اقدام کنید.        


از به یاد ماندنی ترین کارهای او در تلویزیون میتوان به ساختمان پزشکان، در مسیر زاینده رود، چک برگشتی، زمانه، دودکش، روزهای بد، به در، پرده نشین، پادری، آچمز و زیرخاکی۲ اشاره کرد. مجموعه نمایش های خانگی شهرزاد 1، شهرزاد 2، شهرزاد 3، شب های مافیا، شام ایرانی، جیران (اختصاصی فیلیمو) و همچنین فیلم های سینمایی آرایش غلیظ، راه رفتن روی سیم، به وقت خماری، خداحافظ دختر شیرازی و جوجه تیغی از دیگر آثار این بازیگر هستند.


444444


سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این سریال حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی و … به ایفای نقش پرداخته اند که دانلود قسمت 13 سریال نیسان آبی این هفته چهارشنبه ساعت 8 صبح منتشر می شود و می توانید دریافت کنید، امیدوارم از تماشا و دانلود فصل 2 قسمت 3 جوکر فصل دوم ۲ قسمت سوم ۳ لذت ببرید.


 


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.