بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

توضیحات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص اظهارات یکی از ملی پوشان سابق پاورلیفتینگ

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص ادعاهای مطرح شده از سوی یکی از ملی پوشان پاورلیفتینگ در مسابقات جهانی نروژ توضیحاتی را ارائه کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، امیر اسداله زاده، ملی پوش پاورلیفتینگ ایران در مسابقات جهانی نروژ که متاسفانه با ترک اردوی تیم ملی و در یک اقدام غیرحرفه ای به کشور بازنگشته، در دو ماه اخیر ادعاهایی را مطرح کرده که فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این خصوص توضیحاتی را اعلام داشته است.


در متن اطلاعیه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام آمده است:


آقای امیر اسداله زاده که یکی از ملی پوشان اعزامی پاورلیفتینگ ایران به مسابقات جهانی بودند، علی رغم تمامی مساعدت ها و در اختیار نهادن تسهیلات ورزشی جهت اعزام تیم و انجام مسابقات و برخلاف اعتماد صورت گرفته و اهداف ورزشی اقدام به ترک اردوی تیم ملی در کشور نروژ به دلایل شخصی و انگیزه های فردی نموده و همراه با سایر اعضای تیم به ایران بازنگشته است.


با توجه به ادعاهای غیرواقع و غیرمستند آقای امیر اسداله زاده در رسانه ها و حتی یکی از شبکه های خارجی از جمله اجبار بر پوشیدن پیراهن منقش به تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام این ادعا را کاملا بی اساس و کذب اعلام نموده و تایید نمی نماید. ضمن اینکه این اقدام خلاف قوانین و مقررات فدراسیون جهانی بوده و لباس ورزشکاران در مسابقات باید از شرایط خاصی پیروی کند. البته همانطور که بعد از این مسابقات هم دیگر ملی پوشان کشورمان اعلام کردند پوشیدن چنین پیراهنی برای هر ایرانی یک افتخار است، اما به جهات رعایت مقررات بین المللی و تابع بودن فدراسیون از این مقررات، اظهارات و ادعاهای نامبرده کاملا غیرواقع و دروغ است.


اخیرا بازهم ادعاهایی از سوی این فرد مبنی بر نداشتن امنیت در ایران در صورت بازگشت به کشور مطرح شده، که فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام می دارد در صورت بازگشت این ورزشکار به کشور هیچ خطری او را تهدید نخواهد نکرده و علاوه بر آنکه تهدید اعلام شده صحیح نیست. تنها به جهت تخلفات انضباطی یا ورزشی و در راستای مقررات و آیین نامه های انضباطی امکان اخذ توضیح یا تصمیم قانونی از سوی کمیته انضباطی وجود خواهد داشت و این امر ارتباطی به موضوع قضایی یا کیفری ندارد.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.