بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

ارائه ۱۲۷۶ مورد خدمت عمرانی به مددجویان تهرانی

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از ارائه ۱۲۷۶ مورد خدمت عمرانی در ۹ ماهه سال جاری به خانواده های تحت حمایت این نهاد خبر داد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در حوزه تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان در ۹ ماهه سال جاری،گفت: کمیته امداد استان تهران در ۹ ‌ماهه سال جاری نسبت به ارائه ۱۲۷۶ مورد خدمات عمرانی شامل خرید و احداث ۴۴ واحد مسکن مددجویی و همچنین ۱۲۳۲مورد تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویی اقدام کرده است.


وی افزود: برای ارائه این تعداد خدمات عمرانی در این مدت زمان ۷ میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان هزینه شده است.


پرپنچی ادامه داد: هزینه‌های انجام‌شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، کمک‌های مبتنی بر نیاز، زکات، آورده مددجو، کمک خیران و وام قرض‌الحسنه بوده است.


مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به تفاهم نامه کمیته امداد و بسیج سازندگی،بیان کرد:  ساخت ۱۰۰ واحد مسکن برای مددجویان روستایی در دستور کار این اداره کل است.


وی بیان کرد: در همین راستا اقدامات اولیه به منظور ساخت ۱۰۰ واحد مسکن برای مددجویان روستایی در روستای فیلستان از توابع شهرستان پاکدشت آغاز شده است.


پرپنچی با بیان اینکه ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت با مشارکت خیران، فعالان عرصه صنعت ساختمان و مؤسسات دولتی و غیردولتی مرتبط با امر مسکن و همچنین نقش‌آفرینی ویژه خانواده های تحت حمایت امکان‌پذیر است،خاطرنشان کرد: در صورت حمایت و تأمین زمین از سوی نهادهای مربوطه و نیکوکاران می توانیم نسبت به تأمین مسکن خانواده های تحت حمایت با مشارکت سپاه پاسداران و بنیاد مسکن اقدام نماییم.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.