بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

چرا بخاری برقی را از نوین دیجی بخریم؟

وقتی محیط زندگی یا کار شما سرد است و نیاز به گرم شدن دارید پای تدارک وسایل گرمایشی به میان می اید در فصل زمستان هنگامی که در خانه سفر یا محل کار به دنبال آن هستید که خود را گرم کنید و در سایه ی آرامشی که در اثر گرما به وجود آمده کارهای روزمره تان را انجام دهید فن هیتر می تواند گرمابخش وجود شما باشد.


بخاری برقی فن دار نوین دیجی دارای یک المنت است که محیط اطراف خود را گرم می کند و فن موجود در دستگاه این هوای گرم را به محیط بیرون منتقل می کند بخاری برقی فن دار دارای سنسور ترموستات است یعنی زمانی که بیشتر از حد مجاز گرم شود به صورت خودکار خاموش خواهد شد.


درباره چگونگی کار کردن بخاری برقی باید بگوییم که این کار توسط یک المنت برقی انجام می شود المنت برقی تشکیل شده از یک مقاومت و یک سیم نازک نیمه هادی که از مقاومت گرفته شده است در این فرایند برق وارد مقاومت شده و سپس به سیم منتقل می شود و پس از آن انرژی برق را به انرژی گرمایشی تبدیل می کند و محیط را گرم می کند بخاری برقی دارای انواع مختلفی است که بخاری برقی انرژی نوین دیجی یکی از شناخته شده ترین ها در بازار است.


نحوه اتصال المنت به برق : در این بخش شما را به چگونگی اتصال المنت به برق آشنا خواهیم کرد به صورت کلی نمی توان برق را به صورت مستقیم به هیچ قطعه ای وصل کرد چرا که با کم و زیاد شدن مقدار ولتاژ برق ورودی دستگاه دچار اختلال جدی شده و ممکن است دیگر نتواند کار کند سپس جهت انتقال برق به المنت یک مقاومت بین آنها قرار می گیرد و برق مستقیم پس از عبور از مقاومت و تنظیم ولتاژ به المنت منتقل خواهد شد.


از معایب بخاری برقی انرژی این است که توانایی گرم کردن محیط هایی با متراژ بالا را ندارد . مصرف بالای انرژی برق که در مقایسه با بخاری گازی هزینه بالاتری دارد و در صورت آتش سوزی ترموستات آن از کار می افتد.


بخاری برقی نوین دیجی جریان الکتریکی را به انرژی گرمایشی تبدیل می کند درباره ساختار این نوع سیستم گرمایشی باید بگوییم که به وسیله دو شاخه برق از پریز به المنت منتقل می شود و انرژی الکتریکی پس از ورود به المنت به انرژی گرمایشی تبدیل خواهد شد.


ظرفیت های بالاتر از 45000 وات نیاز به برق سه فاز به گونه ای صنعتی می باشند.


در هنگام خرید به ابعاد و وزن بخاری برقی باید توجه کنید هم چنین این موضوع را در نظر داشته باشید که می خواهید فن را روی زمین یا مسیر قرار دهید و توان گرمایشی از جمله عوامل بسیار مهمی است که قدرت گرما بخشی بخاری برقی را بر اساس وسعت فضای خود انتخاب کنید.


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.