بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

خبر درگذشت آقای هاشمی مثل پتک بر سرم فرود آمد / غروب آن یکشنبه، از سخت ترین روزهایم بود

سید حسن خمینی با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود، در مطلبی با عنوان «یاد روز‌های پر درد و غم دی ماه» نوشت:خبر مثل پتک فرود آمد… آقای هاشمی دیگر در میان ما نبود! کسی که از روستایی دور دست به امام پیوست و هرگز جز او را ترویج نکرد و تا آخر بر همان عزم و پیمان ماند؛ و شد آنچه شد…


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سیدحسن خمینی با انتشار یک ویدیو در صفحه اینستاگرام خود، در مطلبی با عنوان «یاد روزهای پر درد و غم دی ماه» نوشت:


در این سالها دی ماه آمیخته به عزا و غم و اندوه است. از شهادت سردار سلیمانی تا کشته های مظلوم تشییع کرمان و جانباختگان عزیز هواپیمای اوکراینی؛ از جانباختگان کشتی سانچی تا داغ حادثه پلاسکو… و یک غم سنگین دیگر که همانا درگذشت فاجعه بار آیت الله هاشمی رفسنجانی است.


برای من غروب آن یکشنبه از سخت ترین و سنگین ترین روزهاست؛ وقتی در قم با اخوی علی و یکی دو تن دیگر از دوستان مشغول بررسی نهایی جلد دوم تقریرات علی آقا بودیم و تلفن زنگ زد.


خبر مثل پتک فرود آمد… آقای هاشمی دیگر در میان ما نبود! کسی که از روستایی دور دست به امام پیوست و هرگز جز او را ترویج نکرد و تا آخر بر همان عزم و پیمان ماند.


و شد آنچه شد…


یادمان باشد که همه روزی می رویم: «وَ تِلکَ الاَیّامُ نُداوِلُها بَینَ النّاس».


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.