بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

نکونام: همه راه های موقعیت سازی سپاهان را بستیم/ ما هم اگر بخواهیم نتیجه بگیریم نیاز به جذب ستاره داریم

سرمربی فولاد خوزستان در مورد شکست مقابل سپاهان صحبت کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، جواد نکونام پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: از نظر تاکتیکی از تیمم راضی‌ام و می‌دانستیم سپاهان در خانه موقعیت سازی خوبی دارد اما ما همه راه‌ها را بستیم. ما به تیر زدیم و آن‌ها با کیفیت فنی و فردی بازیکنان توانستند پیروز شوند. آن‌ها سال‌هاست هزینه می‌کنند تا بتوانند در کورس باقی بمانند. برای قهرمان شدن و جام آوردن نیاز به بازیکنان ستاره و بزرگ است و این‌ها چیزهایی است که در تیم‌مان نیاز به تغییرش داریم.


او ادامه داد: از روزی که آمدم سعی کردم شرایط تیم را تغییر دهم و امروز به نظرم تیمم قابل احترام بازی کرد. آن‌ها روی کیفیت بازیکنان‌شان به پیروزی رسیدند. مقابل چنین بازیکنانی باید اشتباهات کمی داشته باشید و ما اشتباه داشتیم و نتوانستیم نتیجه بگیریم. ما دو بازیکن‌مان را قبل از بازی از دست دادیم. امیدواریم در نیم فصل بتوانیم ستاره بگیریم. فرشاد احمدزاده امروز ستاره سپاهان بود و ما هم اگر بخواهیم نتیجه بگیریم باید ستاره جذب کنیم.


سرمربی فولاد خوزستان درباره غیبت شیمبا گفت: ما کمبود بازیکن داریم و این بازیکن هم در تیم ما بسیار تاثیرگذار است. تعویض‌های سپاهان را ببینید چه بازیکنانی بودند. ما محمدرضا عباسی را پیش از بازی از دست دادیم و مجبور شدیم او را از لیست بیرون بذاریم. دو سال است فولاد نتوانسته بازیکن جذب کند و شرایط تیم‌ها فرق می‌کند. برای بازی خوب نیاز به ابزار دارید. با این وجود ما در ۳۰ دقیقه آخر سپاهان را تحت فشار گذاشتیم و سپاهان هم وقت تلف کرد. پارسال سپاهان به ما می‌گفت وقت تلف می‌کنید و امسال شرایط تغییر کرد و آن‌ها وقت تلف کردند.


او درباره حضور دو تیم فولاد و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: اعتبار فوتبال ایران این دو تیم هستند و تمام باشگاه‌ها باید از این دو باشگاه الگو بگیرند. فولاد خوزستان باشگاه قابل احترامی است و توانسته مجوزی بگیرد که خیلی باشگاه‌ها نتوانسته‌اند آن را بگیرند.


  


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.