بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

اعزام تجهیزات فنی شهرداری تهران برای کمک به سیل‌زدگان کنارک

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اعزام چندین دستگاه ماشین‌آلات تخصصی و نیروی انسانی برای کمک به سیل‌زدگان کنارک خبر داد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، محمدمهدی عزیزی با اعلام این خبر گفت: طبق دستور دکتر زاکانی و باتوجه به وضعیت استان سیستان و بلوچستان و به ویژه شهرستان کنارک، شهرداری تهران و به تبع آن سازمان مدیریت پسماند و سازمان آتشنشانی در روزهای گذشته تلاش کردند تا مجموعه اقداماتی را برای تخلیه سیلاب در این شهرستان سیل‌زده انجام دهند. برهمین اساس روز ۱۲ دی ماه، ۲دستگاه جنتکس به ظرفیت ۱۵هزار لیتر و با مکش قوی توسط ۲دستگاه کمرشکن ۴محور به استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند تا به همراه اکیپ تخصصی سازمان آتش نشانی معابر و منازل کنارک را به وضعیت عادی بازگردانده و به بهترین شکل به مردم سیل‌زده این شهرستان خدمات‌رسانی کنند. 


او ادامه داد: همچنین، با توجه به شرایط اضطراری شهرستان کنارک و درخواست مسئولان این شهر از شهردار محترم تهران، در تاریخ ۱۷ دی ماه ۲دستگاه کامیونت فان ویژه جمع‌آوری و حمل پسماند به سیستان و بلوچستان اعزام شد. 


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارسال تجهیزات شهرداری تهران به استان کرمان برای برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد: در تاریخ ۱۱ دی ماه تعداد ۳ دستگاه خودرو تریلر ولوو به همراه کفی ۹ دستگاه ماشین برقی ویژه حمل و نقل افراد را به شهر کرمان بردند. ضمنا ۳ دستگاه کامیون ۱۰ تن هم برای انتقال داربست و چادر در اختیار سازمان بهشت زهرا (س) قرار گرفت تا تجهیزات این سازمان به همراه ۵۰ عدد مخزن پسماند ۱۱۰۰ لیتری به گلزار شهدای کرمان اعزام شود. 


به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، به گفته او، روز جمعه ۱۷دی ماه، پس از اتمام مراسم دومین سالروز شهادت سردار رشید اسلام و جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی، نسبت به بارگیری و انتقال اقلام ارسالی اقدام و وسایل صبح شنبه عازم تهران شدند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.