بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

مجیدی: قهرمانی نیم فصل عاملی است که مانع قهرمانی ما می‌شود/ آسیا باید به حضور استقلال و پرسپولیس افتخار کند ولی ما را راحت کنار می‌گذارند

سرمربی استقلال در مورد برتری تیمش مقابل مس رفسنجان صحبت کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از دیدار مقابل مس رفسنجان در خصوص پیروزی در این دیدار اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم، بازی سختی برای ما بود. ما در نیمه اول فقط یک اشتباه کردیم که آنهم منجر به گل تیم مس شد. از بازیکنانم راضی هستم. ما با تدبیر بازی کردیم و توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.


وی در مورد عملکرد داور مسابقه عنوان کرد: در مورد داوری من می‌خواهم به صحنه پنالتی روی ژستد اشاره کنم که من صحنه را دیدم و دقیقاً یاد بازی پرسپولیس افتادم که آنجا داور پنالتی را نگرفت و اینجا به نظرم به درستی پنالتی اعلام کرد.


سرمربی استقلال در مورد عملکرد خط هافبک تیمش گفت: در کل گفتم که از تمام بازیکنان رضایت دارم و بسیار خوب بودند و از آنها تشکر می‌کنم. تیمی که چهارده هفته شکست نخورده عملکردش مشخص است، از انها می خواهم که این روند را تا پایان فصل ادامه بدهند. 


وی در مورد اینکه برخی از بازیکنان این تیم از جمله بابک مرادی در فضای مجازی به بازی نکردن معترض هستند گفت: این اعتراض‌هایی که می‌گویید را من ندیدم. مثلاً چه بازیکنی در فضای مجازی به نیمکت نشینی اعتراض کرده است؟ در مورد بابک مرادی باید بگویم که اینطور نیست. اتفاقا بابک بسیار خوب و بازیکن خوبی است ولی به هر جهت با توجه به اینکه در آن پست دو بازیکین داشتیم ترجیح دادیم که در لیست نباشند. فوتبالیست است و طبیعی است که ناراحت شود ولی من از نظر اخلاقی و فنی از او رضایت دارم. 


سرمربی استقلال در مورد شکست ناپذیری تیمش گفت: کلاً بگویم که با بازیکنان چندین بار در این مورد صحبت کردیم. تنها چیزی که ما را از قهرمانی دور می کند همین آمار و ارقام و توجه به مسائلی از جمله قهرمانی نیم فصل است. روند تیم ما خوب است و اینکه شکست نخوردیم اتفاق خوبی است ولی این زمانی ارزش دارد که تا پایان فصل ادامه داشته باشد.


مجیدی در مورد گلزنی قاسمی نژاد در این بازی گفت: از امین تشکر میکنم که به دلیل مسائل تیم شهرخودرو یا پدیده مشکل داشت و مدتی نتوانستیم او را وارد فهرست کنیم ولی انگیزه اش را از دست نداد و تلاش کرد و کنار تیم بود و بابت گلزنی امروز به او تبریک می‌گویم و مزد صبر و زحماتش را گرفت.


وی در مورد حذف استقلال از آسیا عنوان کرد: درباره آسیا صحبت کردم و آن زمان که می گفتند دنبال بهانه هستم این روزها را می دیدم. تیم ما در چه وضعیتی برای مسابقه با الهلال رفت که مدیران وقت چهار روز جواب من را ندادند. با شیمبا صحبت کردیم که بیاید ولی نتوانستیم جذب کنیم و بدون بازیکن خارجی به آسیا رفتیم. طبیعی است که تیمی مثل الهلال با آن همه امکانات و زیرساخت قهرمان شود. الان ما نه حرفه ای هستیم و نه فدراسیون در این ماجراها حضور دارد. چرا تیم ما که سرگروه می شود باید میهمان شود و برویم آنجا بازی کنیم؟. فقط برای تیم های عربستانی کرونا وجود دارد؟ وقتی زور نداریم طبیعی است که آنها قهرمان شوند.


سرمربی استقلال ادامه داد: مدیران وقت آن زمان آنلاین می شدند ولی جواب من را نمی دادند! چرا ما باید به عربستان برویم و آنجا بازی کنیم و اینجا بازی نکنیم؟ تمام بازی های امارات با تماشاگر است و آنقدر قدرت داشتند که بازی را بدون تماشاگر کنند. تا حرف بزنیم می‌گویند مجیدی بهانه می‌آورند. الان اگر ما حذف نمی شدیم با بنی یاس باید کجا بازی می کردیم! آنها برای ما سه کشور تعیین کرده بودند که آنجا بازی کنیم. وقتی این مسائل هست حرف هم میزنیم می گویند فلانی فرار رو به جلو می کند. آسیا باید افتخار کند استقلال و پرسپولیس در آن شرکت کنند ولی خیلی راحت ما را کنار می گذارند. دو سه روز است که نمی خواهم به آن فکر نکنم. این فاجعه است. کسانی که مسبب این کار هستند مسئولیت بالاتری گرفته اند و الان به ریش همه می خندند!


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.