بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

هنر نوین بهترین مرکز انجام چاپ باکیفیت بر روی شیشه، چوب و چاپ مش


از گذشته تاکنون هنر همراه بشر بوده و انسان با هنر بسیاری از دیده ها و شنیده هایش را به تصویر می کشیده است. چاپ های فلت بد نیز از انواع چاپ مدرن می باشند که بیشتر در کارهای تبلیغاتی و دکوراسیون محل کار مورد استفاده قرار می گیرند. اگر به دنبال آشنایی با انواع چاپ فلت بد، مانند چاپ مش، چاپ روی شیشه، چوب و…، هستید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.


چاپ روی شیشه هنری مدرن و امروزی


برای اینکه بتوانیم اطلاعات کافی از هنر چاپ روی شیشه به دست آوریم، باید حتما تاریخچه آن را بررسی کنیم. این هنر مربوط به دوران صفویه است که در آن زمان ایرانی ها به کار تجارت مشغول بودند و بسیاری از این قبیل کارها از کشور ونیز وارد ایران شد.


در گذشته کار چاپ روی شیشه به سختی انجام می گرفت، چون برای ایجاد نقوش بر روی آن نیاز بود تا شرایطی را فراهم کنند. اما امروزه با کمک تجهیزات چاپ و دستگاه های فوق العاده پیشرفته، شاهد سرعت بالای و کیفیت خوب کار هستیم.


چاپ انواع طرح روی شیشه


تنوع چاپ طرح بر روی متریال مختلف از جمله شیشه بسیار زیاد است و محدودیتی در انجام سفارشات مشتریان ندارد. بلکه به راحتی و با کمک مدرن ترین تجهیزات می توان این چاپ را با طرح و رنگ های مختلف انجام داد.


برخی از مشتریان شاید برایشان سوال باشد که آیا در محیط های مرطوب هم می توان از این نوع چاپ برخوردار شد، که جواب مثبت است. بله کیفیت رنگ و جوهر این نوع چاپ به میزانی بالاست که قابلیت ماندگاری در شرایط آب و هوایی مختلف روی شیشه را دارد. و شما بدون نگرانی از دوام و سازگاری با آب و هوا، می توانید اقدام به سفارش این نوع چاپ برای کسب و کار خود را داشته باشید. استفاده از شیشه در دکوراسیون مختلف قابل انجام می باشد و با کمک آن می توان طرح های بسیاری برای طراحی یک فضای مدرن ارائه کرد.


چاپ مش هنری به سبک آسیای شرقی


مجموعه های چاپ فلت بد علاوه انواع چاپ از جمله چاپ مش را هم ارائه می دهند که می تواند برای مخاطبان بسیار جالب باشد. تاریخچه چاپ مش مربوط به آسیای شرقی و کشورهایی چون کره و چین است. و قدمت بالای این هنر سبب شده است بسیار مورد توجه مخاطبان سراسر دنیا قرار گیرد.


 چاپ مش حالتی توری مانند دارد که چاپ را در هر سطحی برای ما ایجاد می کند. ساختار چاپ مش به این صورت است که پشت سطح را مشخص نمی کند اما نور از آن عبور می کند. چاپ مش بر روی شیشه انجام می گیرد و این کار سبب می شود تا شیشه حالت رفلکسی داشته باشد.


چاپ مش چه کاربردی می تواند داشته باشد؟


در بسیاری از مواقع می بینیم که روی شیشه های اتوبوس استیکری چسبانده اند. وقتی مسافران داخل اتوبوس نشسته اند به راحتی می توانند از پنجره اتوبوس بیرون را تماشا کنند اما کسانی که از بیرون اتوبوس را می بینند نمی توانند داخل اتوبوس را ببینید.


علاوه بر این موردی که از آن صحبت شد، چاپ مش در پارتیشن بندی دفاتر و محل کار هم مورد استفاده قرار می گیرد. برای اینکه افراد در داخل دفاتر مشاهده نشوند از چاپ مش استفاده می کنند. البته نور به راحتی عبور می کند اما فضای داخلی به طور کامل قابل مشاهده نیستند. شاید برخی اوقات مغازه هایی را هم دیده باشید که با چاپ مش داخل آن را به منظور دیده نشدن پوشانده باشند. این کار در بسیاری از مواقع مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار کاربردی است.


456456


مش چند نوع دارد و چه ویژگی هایی را با خود به همراه دارد؟


چاپ مش به دو دسته تقسیم می شود:


  1. پشت چسب دار
  2. بدون چسب( معمولی)


هر کدام از تقسیم بندی هایی که نام برده شد، ویژگی های خاص و کاربرد خودشان را دارند. برای چاپ مش باید از دستگاه های پیشرفته ایی استفاده کرد که می تواند کیفیت محصول ارائه شده را بالا ببرد و تاثیر خوبی بر آن بگذارد.


دستگاه اکوسالونت دستگاهی است که برای تصاویری مورد استفاده قرار می گیرد که از فاصله نزدیک باید در دید عموم قرار گیرد. البته هزینه بالایی هم این دستگاه با خود در پی دارد اما با توجه به هزینه اش می تواند بهترین نوع چاپ مش باشد.


البته از ویژگی های چاپ مش باید به این اشاره داشته باشیم اینکه این نوع چاپ ماندگاری و دوام بسیار خوبی در جوهر دارد. و می تواند سال ها سالم بماند و مورد استفاده قرار گیرد.


چاپ روی چوب و MDF با پیشرفته ترین دستگاه ها


چاپ روی چوب وMDF یکی دیگر از خدمات چاپی می باشد. چوب یکی از متریال های فوق العاده زیبا و بی نظیری است که استفاده از آن قرن ها است که ادامه دارد. چوب می تواند فضای طبیعت را به ما یادآور شود.


چاپ روی چوب یکی از صعنت های بسیار مدرنی است که بسیاری از مخاطبان را به سمت خود جذب کرده است.  نمی توان کاربرد چاپ چوب MDF را نادیده گرفت بنابراین از چوب می توان استفاده های بسیاری کرد. از جمله کاربرد های این نوع چاپ می توان به استفاده در طراحی دکوراسیون و معرفی کسب و کار و یا چاپ بر روی تخت و کمد یا ساخت کاخن چوبی و… از چاپ چوب MDF اشاره نمود.


456456


چاپ چوب وMDF دارای کیفیت بالایی بوده و دوام و ماندگاری بالایی دارند، چون که با کمک دستگاه فلت بد یووی چاپ روی آن ایجاد می شود. و جوهر به صورت کاملا مستقیم بر روی چوب نقوش یا کار چاپ را اعمال می کند. خاصیت چوب به صورت است که بعد از اینکه کار چاپ صورت گرفت امکان پاک شدن جوهر هرگز وجود نخواهد داشت و کاملا ماندگاری خوب و بالایی دارند.


یکی از مهمترین بخش دیزاین فضا های امروزی ما را چوب تشکیل می دهد، بنابراین طراحان زیادی جهت زیبایی سازی دکوراسیون از چاپ چوب استفاده می کنند. چاپ روی چوب در جاهای مختلفی از جمله دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان و نیز تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد. از مواردی که می توان از چاپ چوب استفاده کرد می توان به چاپ متن، شماره تماس، لوگو یا اطلاعات محصولات و خدمات بر روی وسایل چوبی اشاره کرد. از این نوع چاپ می توان بر روی لوح تقدیر، آلات موسیقی چوبی، اسباب بازی چوبی، قاب عکس، زیر لیوانی چوبی، مبلمان می توان تصاویر مورد دلخواه را برای نمایشگاه، فروشگاه و مرکز خرید، شرکت و… چاپ نمود.


نتیجه گیری


مجموعه هنر نوین یکی از بهترین مراکز انجام چاپ های فلت بد می باشد که توانسته است با تجربه فراوان و مجهز بودن به بهترین دستگاه های چاپ توانسته است بهترین کارها را به چاپ برساند و در زمینه طراحی و تبلیغات پیشتاز باشد. این مجموعه در زمینه پروژه های چاپی متنوع برای سازمان ها و مراکز مختلف، این کار را در فرم های مختلف و با بهترین کیفیت فعالیت دارد. اگر به دنبال مشاوره و سفارش انواع کارهای چاپی هستید حتما به وبسایت https://newart.ir سربزنید و یا با آدرس و شماره تلفن های زیر در تماس باشید.


آدرس: تقاطع بزرگراه رسالت و صیاد شیرازی، ابتدای خیابان بنی هاشم


تلفن تماس : ۰۲۱۲۶۳۱۳۸۱۶ | ۰۲۱۲۶۳۱۳۸۱۷ | ۰۹۲۱۴۳۴۴۱۰۷


 


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.