بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

گل محمدی: اگر با هوش بودیم با تعداد گل بالا پیروز می‌شدیم/ در این زمین بهتر از این نمی شد بازی کرد

سرمربی پرسپولیس در مورد تساوی مقابل پدیده صحبت کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سرمربی پرسپولیس بعد از تساوی دور از انتظارش تیمش برابر قعرنشین این فصل گفت: امتیازات مهمی را در این بازی از دست دادیم. موقعیت های زیادی را هم از دست دادیم. اگر باهوش تر بودیم و از موقعیت ها سود می بردیم با تعداد گل زیاد برنده می شدیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. شاید 3-2 بار روی دروازه ما آمدند که یکی از آنها همین ضربه ایستگاهی منجر به گل بود که هدیه داور بود. آقای زاهدی فر اشتباه بزرگی کردند.


وی در ادامه صحبت هایش گفت: در این زمین بهتر از این نمی شد بازی کرد. هم موقعیت درست کردیم و هم خوب پاس دادیم. اما در نهایت امروز یک مقدار از موقعیت ها سود می بردیم می توانستیم برنده باشیم. تغییراتی که داشتیم هجومی بود اما حریف تمرکز دفاعی خوبی داشت و کار را سخت کرد. باید بازی را می بردیم اما این اتفاق نیفتاد. 


گل محمدی درباره دریافت گل راحت از سوی تیمش در این فصل گفت: درست است که راحت گل می خوریم اما تعداد گل هایی که در این مقطع زدیم نسبت به فصل گذشته بهتر است. تفاضل بهتری هم داریم. باید تمرکز دفاعی بهتری داشته باشیم و بیشتر در بحث دفاعی کار کنیم.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.