بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

اجرای مصوبه "احداث بنای یادبود جانباختگان هواپیمای اوکراینی" را پیگیری می‌کنیم

سخنگوی شورای شهر تهران درباره سرانجام مصوبه احداث بنای یادبود جانباختگان هواپیمای اوکراینی توضیحاتی ارائه کرد.


“علیرضا نادعلی” سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، در پاسخ به سوالی درباره زمان اجرای مصوبه شورای پنجم مبنی بر احداث بنای یادبود جانباختگان هواپیمای اوکراینی گفت: در جریان چنین مصوبه‌ای نبودم و اگر از جمله مواردی است که از تصویب شورا گذشته، باید بپرسیم که چرا اتفاق نیفتاده است و قاعدتا دوستان در دوره جدید مدیریت شهری میراث‌دار انجام ندادن آن در دروه قبل هستند و وقتی مصوبه‌ای در این زمینه باشد، پیگیری خواهیم کرد.


سخنگوی شورای شهر با اشاره به سانحه هواپیمای اوکراینی گفت: آنچه که مسلم است این حادثه به دلیل لطمه‌هایی هست که استکبار جهانی و در راس آن آمریکا مستقیم و غیرمستقیم به ما وارد کرده است. 


او ادامه داد: مستقیم مانند ترور شهید حاج قاسم سلیمانی است و غیرمستقیم اینکه وقتی تمام شرایط مملکت به یک شرایط دفاعی همه جانبه می‌رسد و در حال دفاع در مقابل حمله احتمالی آمریکا است، ممکن است ناگهان اتفاق ناخواسته‌ای رخ دهد و با یک خطای انسانی که در دادگاه نیز رسیدگی شد، اتفاقی رخ دهد که برای همه‌ی ما ناراحت کننده بود. 


نادعلی اضافه کرد: دلهای ما همواره در کنار دلهای خانواده‌های فرزند از دست داده‌ای است که در حادثه هواپیمای اوکراینی دچار سانحه شدند. 


سخنگوی شورای شهر تهران گفت: امیدواریم که خداوند به دل‌های آنها تسلی دهد و این انتقام بزرگ از آمریکا و استکبار گرفته شود، آنهایی که خودشان فرسنگ‌ها آن‌طرف‌تر نشسته‌اند و کشورهایی که تنها چیزی که می‌خواهند، استقلال و سربلندیشان در خاک ملت خودشان است را دچار چنین مشکلات مستقیم و غیرمستقیم می‌کنند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.