بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

اولیایی: آقای صدری با حرف‌های سخیف هواداران پرسپولیس را فریب ندهید!

عضو کمیته صدور مجوز به ادعای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.


مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا، کاظم اولیایی را سیبل قرار داد و مدعی شد مصاحبه‌های عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای باعث شده تا کنفدراسیون فوتبال آسیا روی موضوع حساس شده و در نهایت رای به حذف آنها بدهد. کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق استقلال و پاس همدان و عضو کنونی کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای در گفتگو با سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، در خصوص این موضوع اینطور واکنش نشان داد: متاسفانه عده‌ای می‌خواهند با زرنگی تمام مشکلات خودشان را گردن دیگران بیاندازند اما در واقع مردم خیلی چیزها را می‌دانند. باشگاه‌های ما باید استانداردها را رعایت می‌کردند اما این کار را انجام ندادند و با حرف‌های سخیف مردم را فریب می‌دهند.


اولیایی افزود: برخی از مسئولان باشگاهی که سرمربی آن خودش می‌گوید که به پدیده بدهکار هستیم و حتی کمیته انضباطی هم در این خصوص رای داده است با پررویی هر چه تمام‌تر به شعور هواداران خودشان توهین می‌کند.


عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای ادامه داد: امیدوارم مردم بهفمند درون این باشگاه‌ها چه خبر است و برخی‌ها با چه افکاری این باشگاه‌ها را اداره می‌کنند. امیدوارم هر چه زودتر اتفاقات خوبی برای بعضی از این باشگاه‌ها بیفتد و آنهایی که  اهل کار هستند به این باشگاه‌ها بیایند.


اولیایی در پایان گفت: مطمئنا به زودی در یک نشست خبری خیلی از مسایل را عنوان خواهیم کرد تا مردم، هواداران و فوتبال دوستان  بدانند که در بعضی باشگاه‌های فوتبال چه خبر است.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.