بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

فراز کمالوند: دو تیم مظلوم فردا در لیگ برتر بازی دارند

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: منصوریان زحمات زیادی برای صنعت نفت کشیده است و می‌دانم چه کار سختی دارد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،،  فراز کمالوند سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری گفت: از بازگشت به سرزمینی که خانوادگی به آن تعلق داریم، بسیار خوشحالم و حس بسیار خوبی دارم. فقط خدا می‌داند وقتی به آبادان می‌آیم، چقدر حس خوبی می‌گیرم. خوشبختانه سالی که در صنعت نفت حضور داشتم، خاطرات بسیار خوبی در کنار مردم خوب آبادان رقم زدیم و تیم بسیار خوبی داشتیم. ان‌شاءالله صنعت نفت همیشه در اوج باشد تا مردم آبادان از داشتن چنین تیمی لذت ببرند. تقدیر بار دیگر، ما را به جایی آورد که خیلی به آن علاقه داریم و امیدوارم دو تیم بازی خیلی خوبی ارائه کنند.


وی با اشاره به مشکلات مالی صنعت نفت و نفت MIS خاطر نشان کرد: دو تیم به شهرهای مظلومی تعلق دارند که سرمایه و پول کشور از آنجا تأمین می‌شود، اما چیزی به خودشان نمی‌رسد. بر خلاف تیم‌های وزارت صمت که پاداش یک بازی آنها، 20 تا 30 درصد بودجه ماست. فوتبال متعلق به مسجدسلیمان و آبادان است، اما نفتی‌ها مظلوم‌ترین تیم‌های لیگ برتر هستند. فوتبال تنها خواسته مردم این دو شهر است و آنها تیم‌های خود را عاشقانه دوست دارند. امیدوارم عدالت در تقسیم منابع به گونه‌ای باشد که دو تیم از این مظلومیت خارج شوند و به حق واقعی خود برسند.


سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با تمجید از همتای خود در صنعت نفت آبادان تصریح کرد: منصوریان زحمات زیادی برای صنعت نفت کشیده است و می‌دانم چه کار سختی دارد. 70 تا 80 درصد صنعت نفت همانند نفت مسجدسلیمان تغییر کرده است و با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند. امیدوارم مردم آبادان مانند همیشه از صنعت نفت حمایت کنند و اجازه دهند منصوریان کارش را انجام دهد تا تیم نتیجه خوبی بگیرد.


کمالوند با بیان اینکه شاگردانش روند رو به رشدی تا هفته سیزدهم داشته‌اند، گفت: تنها بازی ضعیف ما در هفته‌های گذشته مقابل گل‌گهر بود که عوامل بیرونی در آن دخالت داشت. زمین مسابقه خیلی نامساعد بود و نمی‌شد روی زمین بازی کرد. همچنین پنج شش مهره اصلی خود را در اختیار نداشتیم. امیدوارم تا نیم‌فصل نتایج خوبی بگیریم و با همفکری با مدیران باشگاه بتوانیم نفت را تقویت کنیم.


وی با بیان اینکه صنعت نفت به زمان نیاز دارد، خاطرنشان کرد: از زمانی که در صنعت نفت بودم تاکنون، سرمربی این تیم هیچ‌وقت برای سال دوم در صنعت نفت نماند و مربی و ساختار تغییر کرده است. اگر همان تیم صنعت نفت حفظ می‌شد، امروز یکی از تیم‌های آسیایی کشور بود. از منصوریان حمایت کنید تا برای اولین بار، او مربی صنعت نفت باشد که برای سال دوم در تیم می‌ماند. صنعت نفت تیم خوبی است و در نیم‌فصل دوم بهتر از این هم می‌شود.


سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه علاقه‌ای به فوتبال تدافعی ندارد، یادآور شد: تلاش می‌کنیم نمایشی هجومی مقابل صنعت نفت ارائه کنیم. حریف تیم خوبی است و فکر می‌کنم بازی جذابی از آب دربیاید. از اینکه نمی‌توانم هواداران خوب صنعت نفت را از نزدیک ببینم، خیلی خیلی ناراحت هستم و دلم برای آنها خیلی تنگ شده است.


کمالوند در مورد غایبان نفت مسجدسلیمان برابر شاگردان علیرضا منصوریان اظهار داشت: از هفته چهارم یا پنجم، سه یا چهار بازیکن خود را در هر مسابقه در اختیار نداشتیم. شرایط ما نسبت به گذشته بهتر است، اما باز هم چند بازیکن را در اختیار نداریم.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.