بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

نویدکیا: اگر بازهم امتیاز از دست بدهیم شانس قهرمانی نداریم/ مقابل فولاد به تمرکز بالایی احتیاج داریم

سرمربی سپاهان در مورد تقابل با فولاد خوزستان صحبت کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد اظهار کرد: همه می‌دانند که فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ ما است و ما قطعاً بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت. به خاطر نتایج هفته‌های گذشته تحت فشار بودیم اما هفته گذشته مقابل پدیده خوب بودیم اما باید این روند را ادامه دهیم. اگر امتیازات را از دست بدهیم شانس قهرمانی را از دست می‌دهیم. می‌دانیم که بازی کردن با فولاد سخت است. بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. باید با تمرکز بالا بازی کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بدست آوریم.


وی در مورد اینکه در ۳ دیدار اخیر مقابل فولاد تیمش به مشکل خورده است تصریح کرد: فولاد همیشه روند خودش را ادامه می‌دهد. این تیم سبک خاصی از فوتبال ارائه می‌دهد که منحصر به خودشان است. باید این واقعیت را قبول کنیم که تیم خیلی خوبی هستند و راهکارهای خوبی داشته باشیم که برابر این تیم به گل برسیم و موقعیت سازی کنیم.


سرمربی سپاهان در مورد غایبان تیمش برای دیدار فردا بیان کرد: کماکان رضا میرزایی را که از بازی با نساجی آسیب دید همراه با یاسین سلمانی به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما مهدی زاده روند مصدومیتش رو به بهبود است و احتمالاً از هفته آینده به تمرینات اضافه می‌شود.


نویدکیا در مورد اینکه تیمش پس از بازی با پرسپولیس به خصوص در خط جلو به ترکیب مطلوب رسیده است بیان کرد: در مورد ترکیب مطلوب خیلی با این موضوع موافق نیستم. بازیکنانی که در سپاهان هستند فرقی نمی‌کند که کدام بازی می‌کنند. با صلاحدید کادر فنی ممکن است برخی بازی کنند یا بازی نکنند اما مهم این است که همه بازیکنان تلاش خود را برای تیم انجام می‌دهند. کم کم باید به آن سمت برویم که از موقعیت‌ها استفاده کنیم.


وی در پایان نشست خبری در مورد حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ و حضور سپاهان و فولاد در این مسابقات خاطرنشان کرد: دلم می‌خواست که به باشگاه خودمان و فولاد تبریک بگویم به خاطر اینکه اگر سپاهان و فولاد نبودند ممکن بود یک فاجعه برای فوتبال ما به وجود بیاید. اگر ما هم از آسیا حذف می‌شدیم شاید یک فاجعه برای فوتبال ما پیش می‌آمد. امیدوارم روزی برسد که این اتفاقات و اما و اگرها تمام شود و باشگاه‌ها با چنین مشکلاتی مواجه نشوند. فکر می‌کنم اگر همین روند را ادامه دهیم مطمئناً در سال‌های بعد هم همین مشکلات به وجود می‌آید.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.