بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

ربیعی: فلسفه ما مقابل استقلال تغییر نمی‌کند / از حذف سرخابی ها ناراحت شدم

سرمربی تیم مس رفسنجان در نشست خبری بازی با استقلال به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از مصاف با استقلال تهران اظهار داشت: تیم استقلال، تیم بسیار محترمی است. امسال این تیم در شرایط خوبی است و کادر فنی محترمی دارد. بازی پیش رو به علت تشابه فنی دو تیم فکر می‌کنم بازی خوبی از آب دربیاید. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.


او درباره غایبان تیمش برای این مسابقه گفت: ما نسبت به هفته‌های قبل شرایط بهتری داریم. تا شب قطعی می‌شود که چه بازیکنانی را در اختیار داریم.


ربیعی درمورد رکورد شکست‌ناپذیری استقلال در فصل جاری هم  گفت: یک رکورد خوبی برای این تیم است اما تیم ما هم نشان داده که می‌تواند قابل احترام باشد. ما در بازی پیش رو سعی می‌کنیم روند قبلی خودمان را داشته باشیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.


او درباره آمادگی تیمش برای این مسابقه افزود: ما در بازی‌های قبلی هم برای کسب امتیاز کامل به میدان رفتیم و بازی تهاجمی را مدنظر داشتیم و این برنامه را هم در این بازی خواهیم داشت اما تیم‌ها در بازی‌ها شرایط خاص را مد نظر قرار می‌دهند. فکر می‌کنم در بازی پیش رو دو تیم بازی خوبی را ارائه خواهند داد.


ربیعی درخصوص بازی فردا بیان کرد: ما یک روند مشخصی را پیش رفته‌ایم و امیدوارم مس رفسنجان مقابل استقلال با تمرکز خوبی به میدان برود. من از حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا ناراحت شدم و امیدوارم این مشکلات رفع شود چون تیم‌ها در طول فصل زحمت زیادی می‌کشند و امیدوارم در آینده مجوزهای لازم به دست آید تا شاهد اتفاقات مشابه دیگری نباشیم.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.