بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

آخرین مهلت ارسال طرح به جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌وکار شریف

آخرین مهلت ارسال طرح به دوازدهمین دوره جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب ‌و کار شریف اعلام شد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف، رویدادی است که به اهتمام مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف توانسته است طی ۱۱ دوره نقشی مهم در معرفی کسب‌ و کارهای نوپا به سرمایه‌گذاران ایفا نماید.


جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب ‌وکار شریف در راستای ایجاد عرصه‌ای مناسب برای معرفی و ارائه دستاوردهای علمی، فنی و پژوهشی دانشجویان، دانش‌آموختگان، استادان دانشگاه‌ها، کارآفرینان و صاحبان ایده به منظور تجاری‌سازی ایده‌های برتر در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.


این جشنواره با همکاری دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور به عنوان معدنی سرشار و غنی از نیروی انسانی به شمار می‌آید و موجبات تولید ارزش و ثروت ملی را فراهم می‌نماید.


همچنین با فراهم کردن ابزارها و شرایط مناسب جهت بهره‌گیری از دانش و تخصص متخصصان در راه‌اندازی و توسعه کسب ‌وکار، فرصتی ایجاد کرده است تا صاحبان طرح‌ها، صنایع و سرمایه‌گذاران با ریسک‌های کمتری در مسیر رشد مواجه شوند.


جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار علاوه بر ایجاد فرصتی مغتنم برای معرفی و مانور کارآفرینان در حوزه‌های مختلف، امکان برقراری ارتباط هدفمند را میان صاحبان طرح‌ها و استارتاپ‌ها با سرمایه‌گذاران و صنعت‌گران فراهم می‌کند.


در طی مراحل این جشنواره، شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی با مفاهیم و اصول کسب ‌وکار و تمرین عملی آن‌ها بر مبنای ایده‌ی محوری و فناورانه خود، در یک محیط رقابتی نسبت به آماده‌سازی طرح خود جهت ارائه به نهادها و اشخاص سرمایه‌گذار اقدام می‌نمایند.


علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ اول بهمن ۱۴۰۰ طرح‌های پیشنهادی خود را ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس vccup.sharif.ir مراجعه کنند.


به نقل از دانشگاه شریف، اختتامیه این جشنواره پس از برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی- منتورینگ و انجام مراحل داوری در بهار ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.