بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

خدامرادی: سعی می‌کنیم از گل گهر امتیاز بگریم/ من و محمد جواد ترکیب گل‌سازی هستیم!

بازیکن تیم هوادار گفت: در بازی ذوب آهن جواد به من پاس گل داد و من هم در بازی تراکتور چند موقعیت برای او ساختم خداراشکر رفاقت خوبی داریم من و جواد و ترکیب گل سازی هستیم.


امیرحسین خدامرادی بازیکن جوان تیم هوادار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، درباره عملکردشان مقابل تیم نساجی مازندران گفت: موقعیت های زیادی داشتیم مقابل تیم خوب نساج مازندران و امید گل‌مان هم زیاد بود. توپ‌ محمد جواد که موقعیت صد در صد بود به تیرک خورد. فکر می‌کنم اگر توپ‌هایمان گل می‌شدند و با بدشانسی مواجه نمی‌شدیم موقعیت خیلی بهتری در جدول لیگ برتر داشتیم.


وینگر تیم هوادار درباره عملکرشان در هفته‎‌های اخیر بیان کرد: ما دو بازی آخرمان مقابل تیم های فجرسپاسی و نساجی نتیجه تساوی کسب کردیم و به دو امتیاز رضایت دادیم اما باید بگویم بازی مقابل فجر سپاسی در شیراز خیلی نتوانستیم مانند بازی های قبل ظاهر شویم به دلیل زمین بازی که واقعا شرایط بدی داشت و مناسب بازی فوتبال نبود و فقط مراقبت بودیم که مصدوم نشویم! این موضوع باعث شد تیم‌مان تحت فشار قرار بگیرد اما با این شرایط خدا راشکر نتیجه در خور و بازی با کیفیتی را ارائه دادیم. 


خدامرادی در ادامه صحبت‌هایش گفت: بازی مقابل نساجی هم به راحتی می‌توانستیم با اختلاف 3 گل پیروز میدان شویم و 3 امتیاز را کسب کنیم اما بدشانسی ما و خوش شانسی تیم حریف مانع شد. نتیجه تساوی بد نبود اما ما به دنبال پیروزی و کسب امتیاز کامل هستیم.


او در واکنش به عملکرد تیمش در ادامه فصل تصریح کرد: عملکردمان تاکنون خوب بوده اما هدف ما کسب جایگاه و رتبه بهتر است. شرایط تیم‌مان خیلی خوب است. در بین تیم های حاظر در لیگ برتر کمترین دریافت گل را داشته‌ایم و روند صعودی و رو به جلویی داشته‌ایم. نیم فصل دوم بازی ها سخت تر خواهد شد و همانطور امتیاز گرفتن، اما ما نسبت به بازیکن‌های که داریم توانایی گرفتن نتایج و امتیازات بیشتری را داریم و قطعا با تلاش تمام بچه‌ها و زحمات مربی خوبمان آقای عنایتی و درایت کادر فنی به این مهم دست پیدا می‌کنیم. نسبت به قبل تیم‌مان با کیفیت تر و با تجربه تر هست و مطمئنا پتانسیل کسب امتیاز مقابل تیم های بزرگ و خوب حاظر در لیگ برتر که با کمترین اختلاف نتیجه را واگذار کردیم مانند فولاد و سپاهان، می‌ توانیم مقابلشان به پیروزی و کسب امتیاز برسیم.


بازیکن تیم هوادار در واکنش به تجربه کار با رضا عنایتی گفت: من امسال به صورت قرضی از استقلال به تیم هوادار ملحق شدم و باید بگویم شرایط عالی است خدا را شاکرم که کنار مربی خوب و بزرگی همچون آقا رضا کار می‌کنم و افتخار شاگردی‌شان را دارم. ایشان به جوان های هم سن من اعتقاد دارند و میدان می‌دهند. من و محمد جواد جزو بازیکنان جوان تیم هستیم و فوق العاده ظاهر شده و خیلی شرایط خوبی هم در تیم دارد و هم در بازیکنان لیگ برتر که فکر می‌کنم حمایت و نگاه آقا رضا خیلی تاثیر گذار بوده است. 


او در ادامه درباره ارتباط صمیمی و رفاقت با محمد جواد بیان کرد: بله، البته این صمیمیت و رفاقت در همه‌ی تیم ما حاکم و موجب آرامش تیم شده اما من و محمد جواد رفاقت صمیمی داریم و هر زمان فوتبال هم با هم بازی می‌کنیم، فهم خوبی از بازی همدیگر داریم و می‌توانیم به هم کمک کنیم. فکر می‌کنم تایم های که با هم بازی می‌کنیم موقعیت های زیادی برای هم ایجاد می‌کنیم. در بازی ذوب آهن جواد به من پاس گل داد و من هم در بازی تراکتور چند موقعیت برای او ساختم خداراشکر رفاقت خوبی داریم من و جواد و ترکیب گل سازی هستیم.


وینگر تیم هوادارا در واکنش به پیش بینی بازی بعد تیمش مقابل گل گهر گفت: خب باید بگویم تیم گل گهر تیم خوب، باکیفیت و شاید سخت ترین بازی نیم فصل اولمان باشد چراکه  نسبت به امتیازی که از آنها کم کرده‌اند می‌آیند که خودشان را برگردانند به لیگ  و همانطور که می‌دانید تیم پر مهره‌ای هست و اگر امتیازشان کسر نمی‌شد شاید یا اول بودند و یا دوم و در زمین آنها در سیرجان سخت تر خواهد بود. ما تمریناتمان را انجام می‌دهیم و مانند  همه‌ی بازیها که برای کسب امتیاز رفتیم سعی می‌کنیم بتوانیم از آنها امتیاز بگیریم. مقابل پرسپولیس هم اینکار را کردیم و با بد شانسی تساوی کردیم. تیم‌مان پتانسل پیروزی را داریم امیدوارم بتوانیم دست پر برگردیم.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.