بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

شهید سلیمانی در هر زمان و مکانی فریادرس صدای مظلوم‌ بود

معاون پارلمانی رئیس جمهور، گفت: مدافعان حقوق بشر در مواجهه با داعش هیچ اقدامی نداشتند اما سردار سلیمانی با همراهی ابومهدی المهندس به تنهایی وارد میدان مبارزه شدند و ادیان توحیدی هم به این موضوع اذعان دارند. بسیاری از انسان‌ها با ادیان مختلف با رشادت‌های این شهید از دست تروریسم نجات پیدا کردند.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سیدمحمد حسینی پیش از ظهر امروز دوشنبه (۱۳دی‌ماه) درهمایش «بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی: مدافع آزادی، امنیت و زندگی مسالمت آمیز پیروان ادیان» که در سازمان فرهنگ و ‌ارتباطات اسلامی برگزار شد با بیان اینکه شهید سلیمانی ۴۱ سال برای امنیت ایران در جبهه‌های جنگ خدمت کرد، اظهار کرد: بنده از سال ۱۳۶۰ در لشکر 41 ثارالله در خدمت ایشان، از نزدیک شاهد رشادت‌هایش بودم، بارها این شهید در جبهه‌های دفاع مقدس جانباز شد و پس از جنگ تحمیلی هم نیز هرجا ندای مظلومیت را می‌شنید خود را مکلف به خدمت می‌دانست و در همه‌جا حضور داشت.


وی با اشاره به خدمات سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: مدافعان حقوق بشر در مواجهه با داعش هیچ اقدامی نداشتند اما سردار سلیمانی به تنهایی وارد میدان مبارزه شد و ادیان توحیدی هم به این موضوع اذعان دارند. بسیاری از انسان‌ها با ادیان مختلف با رشادت‌های این شهید از دست تروریسم نجات پیدا کردند.


معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: سوریه از کشورهایی است که بعد از فلسطین و لبنان دارای زیارتگاه‌هایی است که برای مسیحیان بسیار مهم است، سه شهر مسیحی‌نشین در سوریه در اشغال داعش قرار گرفت که شهید سلیمانی برای نجات مردم و این شهرها بسیار تلاش کرد. در همین راستا یک روزنامه‌نگار مسیحی نوشته بود «ما مدیون حاج قاسم هستیم و هیچ چیزی جز خیر و برکتی از ایشان ندیدم و او  بسیاری از مسیحیان و کلیساهای ما را نجات داد.»


حسینی یادآور شد: یک بانوی نقاش مسیحی پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی تصمیم گرفت تصویر دست و انگشتر سردار شهید  سلیمانی را ترسیم کند. ایشان بیان می‌کند هرگاه به بخش کشیدن انگشتر می‌رسیدم تمام غم و حزن مرا فرا می‌گرفت به شکلی که انگار یکی از نزدیکان خود را از دست داده‌ام. این اظهارات بیانگر انسانیت است که حاج قاسم آن‌ را به خوبی نشان داد و امید است تمام ادیان بتوانند در کنار هم با صلح و آرامش زندگی کنند.


وی گفت: در داستان داعش ماهیت بسیاری از کشورهای غربی و آمریکا را دیدیم که حرف از امنیت و مقابله با تروریسم می‌زدند اما هدف‌شان دستیابی به چاه‌های نفتی خاورمیانه بود و آنها خودشان داعش را شکل دادند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.