بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

تشییع پرشور پیکر شهید سلیمانی خط بطلانی بر ترویج دوگانه دروغین «ملت و امت» بود

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی نوشت: دشمن از ترویج مکتب سلیمانی می‌ترسد چرا که از ترویج عناصر بنیادین مکتب حاج قاسم که همانا ولایت‌پذیری، عقلانیت دینی و مقاومت اسلامی است هراس دارد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سردار غلامرضا جلالی در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی نوشت:‌ در دومین سالگرد شهادت مردی هستیم که شهادتش به حق از سوی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای عزیز «حادثه‌ای ملی و بین‌الملل اسلامی» بود. بزرگمردی که صدق، ایمان و اخلاصش، جوهره مکتبی شد که زندگی و شهادتش را پربرکت و تمام‌کننده حجت بر دوستداران و حتی دشمنانش ساخت.


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: کمتر کسی است که به مانند حاج‌قاسم سلیمانی، سیر و سلوک و اقداماتش مورد تعریف و تمجید دشمنانش نیز قرار گرفته باشد و بدون شک این عنایت حق تعالی است که دشمنانش نیز ناخودآگاه با گفتارشان بر حقانیت وی و کارهای کارستانش مهر تایید می‌زنند.


جلالی عنوان کرد: همه اینها گواهی‌ است بر آنکه تقلیل شخصیت کامل سردار سلیمانی به شخصیت اخلاقیِ صرف ظلم و مانعی است برای شناخت و ترویج اصول عملی وی. شاید اگر حاج قاسم شهید نمی‌شد هیچگاه ابعاد پنهان شخصیتی وی و برکت وجودی‌اش آشکار نمی‌شد. شخصیتی که فرمانده عملیاتی جبهه مقاومت اسلامی در برابر استکبار بود.


وی بیان کرد: چنانچه آن تشییع پرشور، تاریخی و ماندگارش، خط بطلانی بر ترویج دوگانه دروغین «ملت و امت» بود. سلیمانی از جمله اسطوره‌هایی است که حیات معنوی، یادشان و مکتبی که از خود به یادگار می‌گذارند از حیات مادیشان بر برکت‌تر و برای دشمنانشان خطرناکتر است. به تعبیر مقام معظم رهبری «شهید» سلیمانی برای دشمنانش خطرناک‌تر از «سردار» سلیمانی است.


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: نمونه عینی آن را در برخورد حذفی مستکبران با ترویج نام، نشان و مکتب شهید سلیمانی در فضای مجازی می توان مشاهده کرد. واکنشی از جنس ترس.  


جلالی خاطرنشان کرد: دشمن از ترویج مکتب سلیمانی می‌ترسد چرا که از ترویج عناصر بنیادین مکتب حاج قاسم که همانا ولایت‌پذیری، عقلانیت دینی و مقاومت اسلامی است هراس دارد. چون می‌داند تثبیت این بنیان‌های فکری در روح و جان جامعه اسلامی، امت اسلام را در برابر توطئه استکبار روئین‌تر و شکست‌ناپذیر خواهد کرد. قاسم سلیمانی نماد امید و خودباوری ملت ایران و امت اسلامی است.


وی افزود: بدون شک، برکات همین مکتب سلیمانی است که از شهادتش هر روز که می‌گذرد، منطقه برای آمریکا و ایادی‌اش منجلاب‌تر از دیروز می‌شود. یک روز از عراق بیرون رانده می‌شوند و روز دیگر از افغانستان با فضاحت تمام می‌گریزند.


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان کرد: اعتقاد عملی به ولایت فقیه، خدمت به مردم، مردم‌داری و مردم‌دوستی، اعتقاد راسخ به عدم جدایی دین از سیاست، فراجناحی بودن تنها بخشی از اصول عملی حاج قاسم است که به حق وی را شایسته عنوان «مالک اشتر انقلاب» کرده است.


جلالی خاطرنشان کرد: دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، فرصتی است تا ضمن مرور دوباره مشی، مرام و سیر و سلوک این مرد بزرگ، این حقیقت را برای خود دوباره تکرار کنیم که این وعده صدق الهی است؛ و خداوند به کسانی که در راه اراده و اهداف او حرکت کنند، نصرت خواهد داد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.