بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

تصویب کلیات طرح حمایت دولت از آسیب دیدگان ناشی از قطعی‌ مکرر برق

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: کلیات طرح حمایت دولت از آسیب دیدگان ناشی از قطعی‌ مکرر برق در جلسه امروز کمیسیون انرژی تصویب شد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، عبدالعلی رحیمی مظفری در تشریح نشست امروز(یکشنبه ۱۲ دی ماه) کمیسیون متبوعش، گفت: بررسی طرح حمایت دولت از آسیب دیدگان ناشی از قطعی‌ مکرر برق نخستین دستورکار کمیسیون انرژی در جلسه امروز بود که کلیات این طرح تصویب شد. 


نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی افزود: دومین دستور کار نشست امروز کمیسیون انرژی مجلس رسیدگی به طرح الحاق دو تبصره به ماده ۱۴ قانون وظایف و اختیارات وزرات نفت بود که با توجه به مغایرت این طرح با اصل ۷۵ قانون اساسی، طرح مذکور در کمیسیون رد شد.


وی اضافه کرد: طرح رصد لحظه‌ای میزان برداشت نفت خام و میعانات گازی دیگر دستورکار کمیسیون انرژی بود که با وجود اینکه این طرح بار مالی سنگینی دارد اما از آنجا که موجب شفافیت میزان تولید و برداشت فرآورده‌ها خواهد شد، کلیات آن تصویب و مقرر شد جزئیات آن در کمیته نفت و گاز کمیسیون به صورت کارشناسی اصلاح شود.


عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس همچنین از تصویب کلیات طرح تاسیس شرکت بهره برداری نفت و گاز ایلام در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.