بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

انصاف نیست سیبی که کیلویی ۷ هزار تومان تمام می‌شود، به قیمت کیلویی ۲ هزار تومان از کشاورزی خریداری شود

نماینده مردم نقده در مجلس با اشاره به جلسه خود با رئیس جمهور درخصوص مشکلات کشاورزان آذربایجان غربی گفت: انصاف نیست سیبی که کیلویی ۶ و ۷ هزار تومان برای کشاورز تمام می شود، به قیمت کیلویی ۲ هزار تومان از کشاورزی خریداری شود.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، علی زنجانی حسنلوئی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۲ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: تذکر اول من خطاب به وزیر جهاد کشاورزی و رئیس جمهور است، ۲ ماه پیش که در جلسه ای خدمت رئیس جمهور بودیم کتباً مشکلات کشاورزان را عنوان کردم و قرار شد معضل فروش سیب استان آذربایجان غربی با ورود وزرای جهاد کشاورزی و صمت حل و فصل شود.


نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای رئیس جمهور؛ سیبی که کیلویی ۶ و ۷ هزار تومان برای کشاورز تمام می شود، انصاف نیست به قیمت کیلویی ۲ هزار تومان از کشاورزی خریداری شود. چرا مرزهای کشور باز نمی شود و این محصول با سایر محصولات کشاورزی تهاتر نمی شود؟ مردم تا چه زمانی باید این وضعیت را تحمل کنند؟


وی خواستار رسیدگی ستاد کل نیروهای مسلح به وضعیت حقوق کارکنان نیروهای مسلح به ویژه کارکنان ناجا شد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.