بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

حسینی: فولاد با پرسینگ فشار بالایی وارد می‌کند /بازیکنان حق هیچگونه اشتباهی ندارند

سرمربی تیم پیکان تهران در مورد بازی برابر فولاد خوزستان صحبت کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان گفت: فکر می‌کنم بازی در اهواز برابر تیم خوب فولاد یکی از سخت‌ترین کارها باشد. ما شناخت خوبی از فولاد داریم آنها واقعا در بحث پرسینگ و تحت فشار گذاشتن حریف یکی از بهترین تیم‌های ایران هستند. این قضیه واقعا خطرناک است و با توجه به اینکه بازیکنان این تیم چندین سال در کنار هم هستند و هماهنگی خوبی دارند فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما باشد و بازیکنان ما باید بدانند که حق هیچگونه اشتباهی ندارند چون فولاد واقعا تیم خطرناکی است. 


سرمربی پیکان درباره همسایه بودن پیکان با فولاد در جدول رده بندی و افزایش حساسیت بازی به همین دلیل گفت: بله، شرایط جدول به گونه ای است که فاصله‌ها خیلی نزدیک است و نتایج می‌تواند برای جدا شدن از آن منطقه جدول می‌تواند تاثیرگذار باشد. 


حسینی درباره اینکه روی زمین چمن خوب تیمش فوتبال خوبی بازی می‌کند گفت: از این قضیه خیلی خوشحالم، امیدوارم یک روزی باشد که همه تیم‌های ما صاحب استادیوم‌های باکیفیت خوبی مانند فولاد آره‌نا شوند چون از نظر سخت ابزاری فوتبال ما عقب است و اگر به جایگاهی برسیم که از این نظر حرفه‌ای شویم فوتبال ما پیشرفت خواهد داشت.


حسینی درباره اینکه برای بازی فولاد تیمش غایبی دارد یا خیر گفت: متاسفانه ما یکی از بازیکنان خوب‌مان به نام محمد جواد آزاده را در اختیار نداریم. 


او در پایان گفت: امیدواریم فردا یک داوری بی نقص داشته باشیم چون هر دو تیم به دنبال بازی کردن فوتبال بی نقص هستند و یک فوتبال خیلی خوب را شاهد باشیم.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.