بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بیمه اجتماعی منصوب شد

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با صدور حکمی سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل این صندوق را منصوب کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، بیت‌اله برقراری در مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره کل  روابط عمومی و امور بین الملل این صندوق، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی همه مدیران آگاهی‌بخشی به جامعه هدف بوده و مهم‌ترین نقش روابط‌عمومی تبلیغ و آگاهی‌بخشی است.


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر عمل به تکالیف، سعه‌ی صدر، برخورد همراه به حفظ کرامت مراجعان،  قدردانی از مردم و انجام امور همراه با صداقت را از ویژگی‌های مهم یک مدیر کارآمد و اسلامی دانست و گفت: خلاصه اسلام رسیدگی به کار مردم است.


وی همچنین امانتداری در بیت المال، تصمیم‌گیری درست، پیگیری مستمر و دغدغه‌مند بودن را از دیگر ویژگی‌های یک مدیر خوب بیان کرد و گفت: مدیر خوب ضمن آنکه باید بتواند از خرد جمعی استفاده کند، باید به جامعه هدف خود نیز توجه داشته باشد، دقت داشته باشیم که به جامعه هدفی خدمت می‌کنیم که جامعه‌ی آرمانی بوده و انسان‌های بسیار شریفی هستند. قطعا با عمل به این ویژگی‌ها می‌توانیم در تحقق برنامه‌ها و اهداف صندوق موفق عمل کنیم.


برقراری با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی گفت: باید ضمن تولید محتوا، توزیع محتوا نیز داشته باشیم، بنابراین به‌دنبال کسی بودیم که بتواند ضمن حفظ تحول موجود و ادامه آن، تحول جدید نیز ایجاد کند.


وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و همکاری‌های مونا جورمند مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سابق این صندوق گفت: با توجه به سابقه فعالیت کامران فلاحتی امیدواریم که بتوانیم در این حوزه نیز مبتنی بر آموزه‌های دینی و منویات رهبری حرکت کنیم.


در متن این حکم آمده است؛


« نظر به تعهد شایستگی و تجارب علمی و عملی جنابعالی به‌موجب این حکم شما را به‌عنوان ” سرپرست اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل” منصوب می‌نمایم.


 با توجه به اهمیت و زیربنا بودن فرهنگ و نقش تعیین‌کننده آن در پیشبرد همه‌جانبه، متوازن و پایدار کشور، انتظار می‌رود با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود در حوزه فرهنگی و روابط‌عمومی و با طراحی و توسعه ابزارهای ارتباطی و اطلاع‌رسانی و با رعایت شاخص‌های حرفه‌ای و هنرمندانه با رویکرد تنظیم محتوا مبتنی بر آموزه‌های دینی و منویات امامین انقلاب متناسب با ماموریت و رسالت صندوق، با برنامه‌های راهبردی و اقدامات تحولی و هم‌افزایی همه ظرفیت‌ها، موجبات تقویت کارآمدی در حوزه‌های فرهنگی و روابط‌عمومی و گسترش و تعمیق بیمه‌های اجتماعی در جامعه هدف را فراهم آورید.


امید است با اتکال به ذات اقدس الهی در انجام وظایف و امور محوله و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی و سیاست‌ها و برنامه‌های دولت سیزدهم موفق و مؤید باشید.»


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.