بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

راهنمای خرید بهترین دوربین مدار بسته بیسیم و سیمکارتی از وبسایت ایمن کالا


اگر به دنبال نصب آسان، کم هزینه و بدون سیم کشی هستید دوربین های بیسیم وای فای و سیم کارتی دوربین مناسبی برای شما می باشد. در ادامه انواع دوربین های بیسیم و وایرلس را معرفی میکنیم تا بتوانید مناسب با محیط خود بهترین دوربین را انتخاب کنید.


دوربین های بیسیم به طور وایرلس به مودم  وصل میشوند و از طریق اینترنت به سرور مرکزی متصل می شوند و مزیت اصلی این دوربین ها این است که اتصال و راه اندازی آن ها نیازی به سیم کشی های طولانی ندارد، به همین دلیل علاوه بر کاهش هزینه ها نصب آسانی دارند البته همه ی دوربین ها به تغذیه برق نیاز دارند که باید تنها برای آن سیم کشی کوتاهی انجام داد. برخی از دوربین های وایرلس و سیم کارتی از باتری داخلی نیز بهره می برند تا بتوانند در صورت قطعی برق برای چند ساعت روشن بمانند. بهترین دوربین بیسیم وایرلس و سیم کارت خور دوربینی است که بیشترین تناسب را با شرایط محیطی شما داشته باشد. این دوربین ها در انواع مختلف و با قابلیت های گوناگونی تولید شده اند که به برخی از انها اشاره میکنیم.


مزایای و قابلیت های دوربین مدار بسته بی سیم وایرلس


  • اولین مورد راحتی نصب است که بدون نیاز به  تخصص خاص میتوان با چند مرحله تنظیمات برنامه دوربین را راه اندازی کرد.
  • عدم نیاز به سیم کشی طلانی(فقط برای تامین برق دوربین سیم کشی نیاز است)
  • اتصال بی سیم به اینترنت و انتقال تصویر
  • انتقال تصویر رایگان بدون نیاز به آی پی ثابت
  • چرخش 360 درجه یا دید فیش ای چشم ماهی در بعضی مدل ها
  • ساپورت مموری یا کارت حافظه برای ذخیره تصاویر دوربین
  • قابلیت انتقال صدای دوطرفه (دارای میکروفن و اسپیکر)
  • دارای دید در شب خوب برای فضاهای داخلی
  • قابلیت اعلام هشدار توسط سنسور حساس به حرکت (Motion detection)
  • امکان فعال کردن عملکرد خودکار طبق برنامه زمانبندی شده دلخواه
  • دارای برنامه کاربردی گوشی های موبایل با سیستم عامل اندروید و IOS
  • و از همه مهمترین قیمت بسیارارزان دوربین بیسیم در کنار کلی امکانات


 


انواع دوربین مداربسته بی سیم وایرلس


دوربین‌های بیسیم وایرلس به چند دسته و مدل تولید شده اند که بسته به نیاز کاربر جهت پوشش و امنیت محیط استفاده میشود که برخی از انتها اشاره میکینم :


دوربین مداربسته لامپی


دوربین لامپی ۳۶۰ درجه (دوربین چشم ماهی) دارای تصویر پانوراما با رزولوشن دو مگاپیکسل میباشد که زاویه دید وسیع 360 درجه که حدود 50 متر مربع را بطور کامل پوشش میدهد و دارای دید در شب خوب که قادر به تصویر برداری در تاریکی مطلق میباشد و دارای اسپیکر و میکروفن جهت انتقال صدای دو طرفه اینترنتی و قابلیت نصب کارت حافظه تا 64 و 128 گیگابایت برای دخیره سازی تصویر همراه با صدا در محیط میباشد که هم بصورت 24 ساعته و هم به صورت حرکتی ( زمانی که حرکتی انجام شد ضبط کنه ) قابل تنظیم میباشد. برای خرید و قیمت دوربین لامپی میتوانید به وبسایت تخصصی دوربین مدار بسته ایمن کالا www.imen-kala.com مراجعه نمایید.


نمونه تصویر از دوربین لامپی 


 


5


دوربین چرخشی انتن دار BABYCAM


این دوربین مداربسته که به دوربین پرستاری و مراقبت از کودک معروف است محصولی منحصر به فرد و راه حلی کامل و عالی برای نظارت بر کودک ، محل کار و یا منزل میباشد. دوربین بیسیم چرخشی بیبی کم انتن دار پرستاری و مراقبت از کودک v380 pro به گونه ‌ای طراحی شده است که مراقبت از کودک شما و یا پرستار بچه را در هر زمان و مکانی امکان‌پذیر می‌نماید. این دوربین دو مگاپیکسلی دارای قابلیت دید در شب توسط IR LED و قابلیت ارتباط صوتی دو طرفه ( مجهز به میکروفون و بلندگو ) میباشد و به والدین امکان ارتباط سریع و آسان با کودک خود را می‌دهد.


با نصب دوربین مدار بسته بیسیم چرخشی با استفاده از اپلیکیشن رایگان V380 PRO به راحتی می‌توانید با استفاده از گوشی موبایل هوشمند و یا تبلت خود (اندروید و iOS) از طریق اینترنت 3G/4G و یا بیسیم (Wi-Fi) به این دوربین دسترسی داشته باشید و تصاویر را مشاهده و ضبط نمایید. در دوربین 360 درجه ای شما با اتصال به صورت بی‌سیم به مودم و از طریق اینترنت، بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی و زمانی که هستید، می‌توانید بر محیط نظارت کامل داشته باشید و از راه دور به راحتی زاویه دوربین خود را تغییر دهید. همچنین دارای قابلیت پخش صدا از راه دور توسط اسپیکر آن می باشد و یا صدای اطراف را می توان توسط میکروفون دستگاه از راه دور گوش کرد.


 


دوربین بی‌سیم پانوراما


دوربین مداربسته وایرلس پانوراما یا چشم ماهی (فیش ای fisheye) با قابلیت‌های بسیار و قیمت ارزانی که دارد می‌تواند برای شما بسیار کارآمد باشد. این دوربین بسیار سبک و کوچک و قابل استفاده به ‌صورت سقفی و دیواری بوده و می‌تواند محیط خود را بدون هیچ نقطه کوری بصورت 360 درجه پوشش دهد و شما می‌توانید نصب اپلیکیشن V380 pro روی PC و یا گوشی همراه Android و یا ios خود، محیط مورد ‌نظر را از هر نقطه‌ای در دنیا به ‌صورت آنلاین و با کیفیت HD و انتقال صدا با کیفیت بالا به‌ صورت دو طرف به ‌راحتی کنترل نمایید. دوربین پانوراما V380 دارای شیار کارت حافظه با قابلیت پشتیبانی تا 64 و 128 گیگابایت است.


 


پکیج دوربین مداربسته بیسیم


دوربین های بیسیم به صورت پکیج هم ارایه میشوند که در پکیج های 4 و 8 تایی در ایمن کالا وجود دارد.در پکیج های 4 تایی شامل 4 عدد دوربین مداربسته ( با قابلیت اتصال بی سیم به دستگاه ضبط NVR ) 4 عدد اداپتور و یک دستگاه ضبط ان وی ار NVR میباشد که مزیت این پکیج ها نسبت به دوربین های وایرلس تکی دارای بودن NVR میباشد که برای کسانی مناسب است که امکان سیم کشی در محیط را ندارند و میخواهند مدت زمان زیادی فیلم دوربین ها را ذخیره کنند.


6


دوربین مدار بسته سیم کارت خور


دوربین های مداربسته سیم کارت خور نیز جز دوربین های بی سیم هستند و تفاوات انها قابلیت اتصال سیم کارت به این دوربین‌ها می‌باشد و انواع مختلف دارند. مثلا بعضی از دوربین هاسیم کارتیدارای استاندارد ip66 هستند یعنی مقاومت خوبی در برابر باران و نفوذ اب دارند که برای فضاهای بیرونی ساخته شده اند و مناسب محیط بیرون اند اما بعضی مدل ها برای فضاهای داخلی هستند و این استاندارد رو ندارند.همچنین این دوربین ها دارای دید در شب مختلف 10 – 20 – 40 متری هستند و میتوانند دید خوبی در شب را برای شما فراهم کنند.


 


دوربین های سولار خورشیدی


دوربین مداربسته سولار خورشیدی یکی از دستگاه های واقعا بدون نیاز به سیم کشی می باشد که آن را می توان بدون نیاز به برق و سیم کشی اضافی در مکان مد نظر نصب کرد.این دوربین های خورشیدی از یک پنل خورشیدی مجزا برای شارژ باتری های خود استفاده می کنند تا شما بتوانید پنل دوربین سولار را روبه روی نور قرار دهید که این پنل می تواند در هوای ابری و با نور کم محیط هم شارژ خود را تامین کند.


بهترین و پر کاربرد ترین دوربین های بیسیم را معرفی و  توضیح دادیم مدل های بیشتری از دوربین های بیسیم وجود دارند مانند دوربین بیسیم فلتی – دوربین خودکاری – دوربین ساعتی و غیره که دارای ابعاد و کاربرد های خاص هستند و معمولا به عنوان دوربین مخفی و دوربین های نا محسوس استفاده میشوند.


امنیت انتقال تصویر دوربین بیسیم


تمامی تولید کنندگان دوربین‌ مداربسته وایرلس برای محصولشان لایه های امنیتی خاصی را پیاده سازی میکنند. اگر مصرف کننده طبق توصیه های سازنده محصول دوربین خود را نصب و راه اندازی کنند امنیت این دوربین ها به بالاترین حد ممکن می رسد و امکان هک کردن تقریبا صفر می شود.


اگر قصد انتخاب ، خرید یا قیمت دوربین مداربسته بیسیم را دارید میتوانید از مشاوره و راهنمایی های ایمن کالا www.imen-kala.com برای خرید انواع دوربین های مداربسته استفاده نمایید. واگر قصد سفارش نصب دوربین مداربسته دارید به شرکت فاواتک www.favatec.com مراجعه فرمایید.


منبع : ایمن کالا


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.