بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

ترکیدگی لوله آب یک لاین از بزرگراه تندگویان را مسدود کرد

سر کلانتر جنوب پلیس راهور فاتب گفت: ترکیدگی لوله آب یک لاین از بزرگراه تندگویان را مسدود کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ مهدی نامجو سرکلانتر جنوب پلیس راهور تهران بزرگ اعلام داشت: در ساعت 08:40 در مسیر  شمال به جنوب بزرگراه تندگویان قبل از پل شقایق(منطقه19) با توجه به عملیات شرکت آبفا در طرح توسعه خطوط لوله، منجر به ترکیدگی لوله آب و ریزش یک لاین از این بزرگراه شده است.


سرهنگ نامجو افزود: عوامل آبفا در محل حضور دارند و مشغول تعمیر و مرمت این خرابی که طول آن بیش از ۵۰ متر است، هستند. این خرابی باعث مسدود شدن لاین یک حرکتی این بزرگراه شده است. 


وی گفت: هم اکنون دو لاین از این بزرگراه یعنی لاین دو و سه  در حال استفاده رانندگان عبوری  می باشد که عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند و مشغول روان سازی ترافیک هستند  .


سرکلانتر جنوب پلیس راهور فاتب بیان داشت : نکته قابل تامل در این حادثه اینجاست که رانندگانی که در مسیر بهشت زهرا (س) و آزادگان قرار گرفته اند توجه داشته باشند که بدلیل احتمال ریزش ناگهانی و خالی شدن زیر آسفالت در لاین دوم حتما و حتما از  لاین سوم عبوری با صبور و حوصله تردد و عبور کرده و به توصیه ها ، دستورات و ایمن سازیهایی که توسط عوامل پلیس راهور فاتب مستقر در محل جهت ایمنی هر چه بیشتر ایشان بیان می شود عمل نمایند  تا شاهد حادثه و اتفاق ناگواری در آن محدوده نباشیم.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.